اثربخشی آموزش تنظیم هیجان به مادران بر کاهش تکانش گری و رفتارهای کلیشه ای دانش آموزان اتیسم پسر مقطع ابتدایی شهرستان فلاورجان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش تنظیم هیجان به مادران بر کاهش تکانش گری و رفتارهای کلیشه ای دانش آموزان اتیسم پسر مقطع ابتدایی شهرستان فلاورجان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش تنظیم هیجان به مادران بر کاهش تکانش گری و رفتارهای کلیشه ای دانش آموزان اتیسم پسر مقطع ابتدایی شهرستان فلاورجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان به مادران بر کاهش تکانش گری و رفتارهای کلیشه ای دانش آموزان اتیسم پسر مقطع ابتدایی شهرستان فلاورجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش تنظیم هیجان به مادران بر کاهش تکانش گری و رفتارهای کلیشه ای دانش آموزان اتیسم پسر مقطع ابتدایی شهرستان فلاورجان :

تعداد صفحات : ۱۷

این پژوهش با هدف تعیین اثربخشی آموزش تنظیم هیجان به مادران کودکان مبتلا به اتیسم بر کاهش تکانش گری و رفتارهای کلیشه ای دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی انجام گرفته است. روش تحقیق از نوع نیمه آزمایشی، با طرح پیش ازمون پس آزمون و با دو گروه آزمایش و کنترل است. جامعه آماری این پژوهش کلیه مادران با اختلال های طیف اتیسم شهرستان فلاورجان بودند، که از بین آنها نمونه ای به حجم ۳۰ نفر به روش نمونه گیری هدفمند انتخاب و به طور تصادفی در دو گروه آزمایش و کنترل جاگماری شدند، به طوری که هر گروه ۱۵ نفر بود. از هر دو گروه پیش آزمون به عمل آمد و گروه هر دو گروه پس آزمون اجرا شد. ابزار گردآوری در این پژوهش، شامل آزمون تشخیصی اوتیسم گیلیام ۲۰۰۶ و تکانش گری هیرسچفیلد و همکاران ۱۹۶۵ بود. نتایج داده ها با استفاده از تحلیل کواریانس نشانگر کارایی و اثربخشی عمل آزمایشی بوده است. به نظر می رسد که آموزش تنظیم هیجان به مادران کودکان مبتلا به اتیسم برکاهش تکانش گری و رفتارهای کلیشه ای دانش آموزان p<0/01 گروه آزمایش در مقایسه با گروه کنترل شده، اما موجب بهبود مشکلات ارتباطات اجتماعی و تعاملات اجتماعی نشده است p> ۰/۰۵ بدین ترتیب می توان گفت آموزش تنظیم هیجان به مادران کودکان مبتلا به اتیسم بر کاهش تکانش گری و رفتارهای کلیشه ای دانش آموزان پسر موثر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.