ارزیابی کارایی نمایندگی های بیمه کوثر با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کارایی نمایندگی های بیمه کوثر با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره فازی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کارایی نمایندگی های بیمه کوثر با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کارایی نمایندگی های بیمه کوثر با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کارایی نمایندگی های بیمه کوثر با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره فازی :

تعداد صفحات : ۲۱

ارزیابی کارایی نمایندگی ها برای شرکت های بیمه از اهمیت زیادی برخوردار است. از سوی دیگر معیارهای متعدد و متنوعی در کارایی نمایندگی های بیمه نقش دارند که باید به صورت همزنان مورد بررسی قرار گیرند. بنابراین این مقاله با هدف ارزیابی کارایی نمایندگی های بیمه با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره صورت گرفته است. مقاله حاضر از نظر هدف یک پژوهش کاربردی است که در نمایندگی های شرکت بیمه کوثر انجام شده است. از پرسشنامه خبره به عنوان ابزار اصلی گردآوری داده ها استفاده شده است. جامعه آماری پژوهش شامل مدیران و افراد باسابقه امور نمایندگی بیمه کوثر بوده و هفده نفر به صورت هدفمند انتخاب شده اند. برای اولویت بندی معیارهای سنجش کارایی نمایندگی های بیمه از روش فرایندتحلیل سلسله مراتبی فازی استفاده شد. نتایج نشان داد توانمنی مالی از بیشترین اولویت برخوردار است. پاسخگویی در درجه دوم قرار دارد. مشتری محوری در درجه میانی قرار دارد. نوآوری ودرنهایت مدیریت هزینه قرار دارند. باتوجه به محاسبات انجام شده وزن نهایی هریک از شاخص های مدل با روش FAHP محاسبه شد. نتایج نشان داد شاخص درآمدهای مالی از بیشترین اهمیت برخوردار است. مزیت خدمات نسبت رقبا دومین شاخص بااهمیت است و میزان بدهی ها، سهولت دسترسی به شرکت و نحوه برخورد نیروی انسانی سایر شاخص های بااهمیت بالا هستند. در نهایت با روش ویکور فازی نمایندگی های منتخب بیمه کوثر در شهریار و حومه از منظر کارایی مورد ارزیابی قرار گرفتند. تحلیل ویکور در واقع نشان داده است چطور می توان از روش پیشنهادی این مطالعه برای ارزیابی کارایی نمایندگی های بیمه استفاده کرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.