پذیرش سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان با استفاده از مدل TAM (مطالعه ی موردی: دانشگاه فنی و حرفه ای)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پذیرش سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان با استفاده از مدل TAM (مطالعه ی موردی: دانشگاه فنی و حرفه ای) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پذیرش سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان با استفاده از مدل TAM (مطالعه ی موردی: دانشگاه فنی و حرفه ای)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پذیرش سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان با استفاده از مدل TAM (مطالعه ی موردی: دانشگاه فنی و حرفه ای)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پذیرش سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان با استفاده از مدل TAM (مطالعه ی موردی: دانشگاه فنی و حرفه ای) :

تعداد صفحات : ۲۴

امروزه آموزش در دانشگاه های معتبر سراسر جهان همگام با تکنولوژی روز، بهسمت استفاده از یک سیستم اطلاعاتی برای تسهیل در امر یادگیری گرایش پیدا کرده است. در این سیستمها پردازش، ذخیره و انتشار مواد آموزشی از طریق اینترنت و وب سایت فراهم میشود. در این تحقیق با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی(TAM) 1 به ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان پرداخته میشود. مطالعه ی حاضر از نوع توصیفی همبستگی است و از تحقیقات کاربردی بهشمار می رود. جامعهی آماری به صورت تصادفی و شامل ۴۵۲ نفر از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای است. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه ی محقق ساخته شامل ۴۱ سوال است که روایی آن براساس نظر جمعی از خبرگان تایید و پایایی آن با استفاده از فرمول آلفای کرونباخ ۰/۹۴ محاسبه شد. ۳۵/۲ درصد دانشجویان در مقطع کارشناسی و ۶۴/۸ درصد در مقطع کاردانی بودند که میزان تسلط متوسط بر کامپیوتر با ۵۵/۳ درصد بیشترین فراوانی را داشت. پس از تحلیل مشخص شد ابعاد سیستم مدیریت یادگیری شامل کیفیت محتوا، گستردگی استفاده از شبکه، قابلیت های فردی، ویژگی رشته های تحصیلی، درک محیط به عنوان یادگیری آموزشی مستقل، جذاب و موثر در پذیرش سیستم مدیریت یادگیری(LMS) 2 و درک مفید بودن و سهولت، تاثیر مثبت و معناداری دارند و ضریب اثر درک سهولت استفاده در پذیرش سیستم یادگیری ۰/۹ بود و بیشترین همبستگی بین قابلیت های فردی و درک سهولت استفاده در پذیرش سیستم وجود داشت.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.