مروری بر تفاوت های بازاریابی صنعتی و مصرفی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری بر تفاوت های بازاریابی صنعتی و مصرفی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری بر تفاوت های بازاریابی صنعتی و مصرفی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر تفاوت های بازاریابی صنعتی و مصرفی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری بر تفاوت های بازاریابی صنعتی و مصرفی :

تعداد صفحات : ۱۳

امروزه توجه به مشتریان امری مهم و ضروری برای شرکت ها تلقی می شود چرا که توجه به نیازهای متغیر مصرف کنندگان، وجود نوسان در قدرت خرید آنها و چگونگی ارایه کالاها توسط تولید کنندگان در بازارهای جدید، همگی موید آن است که برای مدیریت در بازارهای صنعتی و مصرفی به تفاوت آنها از لحاظ ویژگی ها و مشتریان وکالاها پرداخته شود. در واقع بین بازاریابی صنعتی و مصرفی تفاوت های اساسی از لحاظ گوناگون از جمله ویژگی های بازار، محصول، خدمات، رفتار خریدار، کانال های توزیع، ویژگی های ارتقاء و ویژگی های قیمت وجود دارد که به همین دلیل مشتریان این دو بازار متفاوت از هم عمل می کنند. در اکثر بازارهای مصرفی مانند مواد غذایی و … تصمیم گیرنده نهایی تنها یک فرد است، در حالی که در بازارهای صنعتی واحد تصمیم گیری وجود دارد و همین امر کار را پیچیده می کند. مثلا برای خرید گوشی تلفن همراه تصمیم گینرده فقط یک نفر یا نهایتا یک خانواده است، اما برای ساخت گوشی همراه واحدهای تصمیم گیری وجود دارد که میزان تاثیر هر فرد در تصمیم خرید از تامین کننده خاص متفاوت است. به طوری که مسیولان خرید قطعات تلفن همراه به دنبال کمترین قیمت هستند، مدیران تولید به دنبال توان عملیاتی بالاتر هستند و یا مدیران ایمنی به دنبال امنیت بالاتر محصولات هستند که این امر موجب ایجاد پیچیدگی در بازاریابی صنعتی نسبت به مصرفی است. هدف از این مقاله مروری بر تفاوت های بازاریابی صنعتی و مصرفی است، که با استفاده از مطالعات کتابخانه ای به تعریف بازاریابی صنعتی و مصرفی و تفاوت ها و همچنین تعریف کالاهای صنعتی و مصرفی و تقسیم بندی کالاها در هر دو بازار پرداخته شده است. نتایج مطالعات حاکی از آن است که بازاریابی صنعتی به دلیل داشتن واحد تصمیم گیری خرید به مراتب پیچیده تر از بازاریابی مصرفی است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.