بررسی جهشهای ژن ERG11 در سویههای کاندیدا آلبیکنس مقاوم به فلوکونازول جداشده از افرادمبتلا به ولوواژینیت در غرب مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی جهشهای ژن ERG11 در سویههای کاندیدا آلبیکنس مقاوم به فلوکونازول جداشده از افرادمبتلا به ولوواژینیت در غرب مازندران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی جهشهای ژن ERG11 در سویههای کاندیدا آلبیکنس مقاوم به فلوکونازول جداشده از افرادمبتلا به ولوواژینیت در غرب مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جهشهای ژن ERG11 در سویههای کاندیدا آلبیکنس مقاوم به فلوکونازول جداشده از افرادمبتلا به ولوواژینیت در غرب مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی جهشهای ژن ERG11 در سویههای کاندیدا آلبیکنس مقاوم به فلوکونازول جداشده از افرادمبتلا به ولوواژینیت در غرب مازندران :

تعداد صفحات : ۱۰

زمینه و هدف: کاندیدا آلبیکنس نوعی پاتوژن قارچی فرصت طلب در انسان است که باعث ولوواژنیت کاندیدیایی میشود.مقاومت به آزول مشکلی جهانی در درمان کاندیدیازیس است. مقاومت به آزول میتواند از طریق مکانیسمهای متفاوتی نظیر جهش در ژن ERG11 رخ دهد. هدف از این مطالعه، ارزیابی جهشهای ژن ERG11 در جدایه های کاندیدا آلبیکنس مقاوم به فلوکونازول بهدست آمده از افراد مبتلا به ولوواژینیت در غرب مازندران بود.مواد و روشکار: در این مطالعه نمونه های کلینیکی از مخاط واژینال ۱۲۰ فرد جداسازی شد. جدایه های کاندیدا آلبیکنس با استفاده از روشهای استاندارد همچون لوله زایا و کشت در محیط کروم آگار شناسایی شدند. تست حساسیت به فلوکونازول در جدایه ها به روشهای دیسک دیفیوژن و MIC ارزیابی شد. بعد از استخراج DNA ، جهشهای ژن ERG11 در جدایه های کلینیکی به روش PCR توالی یابی تعیین شد. یافته ها: از ۴۵ جدایه کاندیدا آلبیکنس، ۴۰ جدایه به فلوکونازول مقاوم بودند. MIC فلوکونازول در جدایه ها بین ۲ تا ۶۴ میکروگرم بر میلی لیتر تعیین شد. همچنین تحلیل تعیین توالی نشان داد ۷ جدایه مقاوم به فلوکونازول سه جهش بدمعنی ) D116E ،K128T ، A114S ( در ژن ERG11 داشتند.نتیجه گیری: به نظر می رسد فرکانس بالای مقاومت به فلوکونازول در این مطالعه نتیجه عوامل مختلفی از جمله وقوع جهش در ژن ERG11 در جدایه های کاندیدا آلبیکنس باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.