رضایت مندی دانشجویان از کیفیت خدمات آموزشی گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی زنجان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رضایت مندی دانشجویان از کیفیت خدمات آموزشی گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی زنجان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رضایت مندی دانشجویان از کیفیت خدمات آموزشی گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی زنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رضایت مندی دانشجویان از کیفیت خدمات آموزشی گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رضایت مندی دانشجویان از کیفیت خدمات آموزشی گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی زنجان :

تعداد صفحات : ۲۰

مقدمه و هدف: گروه معارف از مهم ترین گروههای آموزشی در دانشگاهها محسوب می شود که عملکرد آن تاثیر به سزایی در نگرش دینی دانشجویان دارد، لذا این مطالعه با هدف تعیین رضایت مندی دانشجویان از کیفیت خدمات آموزشی گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ انجام گرفت روش ها: این مطالعه یک مطالعه توصیفی-مقطعی بود. جامعه آماری پژوهش، کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی و دکترای عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ بودند که حجم نمونه با استفاده از روش کوکران تعداد ۳۱۰ نفر تعین شد و به صورت نمونه گیری طبقه ای وارد مطالعه گردیدند. برای جمع آوری دادهها، از پرسشنامه ترکیبی استفاده شد که ترکیبی از پرسشنامه محقق ساخته نگرش و رضایتمندی و پرسشنامه استاندارد سروکوال بود. تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از آمار توصیفی و آزمون T تکنمونه ای انجام شد. یافته ها: از مجموع ۲۸۳ دانشجوی شرکت کننده در مطالعه، ۱۹۷ نفر یعنی ۹۰۸ درصد پسر و ۱۰۸ نفر یعنی ۳۹/۱۳ درصد دختر بودند و نیز بیشتر شرکت کنندگان مربوط به گروه سنی ۲۹ تا ۲۹ سال با مقدار ۶۸/ ۹ درصد بودند. نتایج آزمون T تکتمونهای نشان داد که میانگین رضایت مندی کلی دانشجویان از خدمات آموزشی گروه معارف بالاتر از میانگین فرضی می باشد. همچنین در تمامی ابعاد کیفیت خدمات رضایت مندی تفاوت معنی داری بین میانگین مشاهده شده در هر بعد با میانگین فرضی وجود داشت ( ۱/۹۷

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.