بررسی عوامل اجتماعی، فرهنگی مرتبط با هویت جنسیتی دختران جوان: نمونه مورد مطالعه دبیرستان های ناحیه دو شهر شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل اجتماعی، فرهنگی مرتبط با هویت جنسیتی دختران جوان: نمونه مورد مطالعه دبیرستان های ناحیه دو شهر شیراز دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل اجتماعی، فرهنگی مرتبط با هویت جنسیتی دختران جوان: نمونه مورد مطالعه دبیرستان های ناحیه دو شهر شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل اجتماعی، فرهنگی مرتبط با هویت جنسیتی دختران جوان: نمونه مورد مطالعه دبیرستان های ناحیه دو شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل اجتماعی، فرهنگی مرتبط با هویت جنسیتی دختران جوان: نمونه مورد مطالعه دبیرستان های ناحیه دو شهر شیراز :

تعداد صفحات : ۴۵

هدف اصلی این مقاله بررسی عوامل اجتماعی، فرهنگی مرتبط با هویت جنسیتی دختران در دبیرستان های ناحیه دو شهر شیراز بود. با استفاده از روش پیمایش و از طریق پرسشنامه، هویت جنسیتی۴۰۰ نفر از دانش آموزان مقطع دبیرستان ناحیه دو شیراز بررسی شد. نمونه آماری مذکور به طور تصادفی انتخاب شد ند. از روش های آماری آلفای کرونباخ برای پایایی ابزار سنجش و ضریب همبستگی پیرسون برای آزمون فرضیات استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که بین متغیرهای میزان علاقه فرد به خانواده، نظر فرد نسبت به جایگاه زن در اجتماع و خانواده، علاقه به دوستان، اعتماد به رسانه های داخلی و هویت جنسیتی دختران رابطه معناداری وجود دارد. نتایج رگرسیون نشان داد که میزان انسجام و پاپداری هویت جنسیتی مستقیما تحت تاثیر متغیر علاقه به خانواده (Beta= 0.206) قرار گرفته است و در مجموع این متغیر توانسته است مقدار۱۰ درصد از تغییرات متغیر وابسته هویت جنسیتی را پیش بینی کند (R2=0.10). در مدل مساله پژوهش، متغیر علاقه به خانواده به صورت مستقیم و غیرمستقیم بیشترین اثر علی را بر متغیر هویت جنسیتی داشته است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.