بررسی تجربی تاثیر عوامل و پارامترهای موثر پانچ بر خواص نفوذ شبه استاتیکی برش پانچ در چند لایه های کامپوزیتی شیشه/اپوکسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تجربی تاثیر عوامل و پارامترهای موثر پانچ بر خواص نفوذ شبه استاتیکی برش پانچ در چند لایه های کامپوزیتی شیشه/اپوکسی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تجربی تاثیر عوامل و پارامترهای موثر پانچ بر خواص نفوذ شبه استاتیکی برش پانچ در چند لایه های کامپوزیتی شیشه/اپوکسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تجربی تاثیر عوامل و پارامترهای موثر پانچ بر خواص نفوذ شبه استاتیکی برش پانچ در چند لایه های کامپوزیتی شیشه/اپوکسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تجربی تاثیر عوامل و پارامترهای موثر پانچ بر خواص نفوذ شبه استاتیکی برش پانچ در چند لایه های کامپوزیتی شیشه/اپوکسی :

تعداد صفحات : ۱۳

در این مقاله تاثیر نسبت قطر موثر نمونه بر قطر پانچ و سرعت بارگذاری و شکل هندسه نفوذکننده در رفتار خواص شبه استاتیکی برش پانچ (QS-PS) در کامپوزیت های چندلایه ای به طور تجربی بررسی می شود. مواد کامپوزیتی از ۱۲ لایه الیاف شیشه با بافت دو بعدی با چگالی سطحی g/  ۲۰۰  به روش لایه چینی دستی ساخته شده است. سیستم رزین نیز از یک اپوکسی، دیکلیسیدیل اتر بیسفنول نوع آ با نام تجاری ایپون ۸۲۸ به عنوان پایه و از سیکلوآلیفاتیک آمین اصلاح شده با نام تجاری اف۲۰۵ به عنوان سفت کننده ساخته شده است. در این پژوهش از دو نسبت دهانه ۵ و۱۰ و از سه نرخ کرنش mm/min 5، ۲۵۰ و ۵۰۰ و همچنین از سه نفوذکننده ی تخت، مخروطی و اجیوال استفاده شده است. نتایج حاصل از بررسی نسبت دهانه ها نشان می دهد که با کاهش نصف اندازه ی نسبت دهانه، تغییر شکل صفحه هدف کمتر شده و نیروی تماسی تقریبا ۲۰ درصد افزایش می یابد. نتایج برش پانچ در نرخ کرنش های مختلف نشان می دهد که با افزایش سرعت بارگذاری، استحکام کامپوزیت در برابر نفوذکننده افزایش می یابد. در مقایسه نتایج نفوذکننده ها با دماغه های مختلف حاکی از آن است که بیشترین نیروی تماسی مربوط به نفوذکننده سرتخت و بیشترین انرژی جذب شده توسط نفوذکننده مخروطی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.