ارزیابی چابکی زنجیره تامین و اولویت بندی شرکت های کاشی و سرامیک یزد با مدل تصمیم گیری چندمعیاره فازی (FMCDM)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی چابکی زنجیره تامین و اولویت بندی شرکت های کاشی و سرامیک یزد با مدل تصمیم گیری چندمعیاره فازی (FMCDM) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی چابکی زنجیره تامین و اولویت بندی شرکت های کاشی و سرامیک یزد با مدل تصمیم گیری چندمعیاره فازی (FMCDM)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی چابکی زنجیره تامین و اولویت بندی شرکت های کاشی و سرامیک یزد با مدل تصمیم گیری چندمعیاره فازی (FMCDM)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی چابکی زنجیره تامین و اولویت بندی شرکت های کاشی و سرامیک یزد با مدل تصمیم گیری چندمعیاره فازی (FMCDM) :

تعداد صفحات : ۲۰

امروزه، با توجه به شرایط متغیر فراگیر، سازمان­های موفق برای اینکه توان رقابتی خود را حفظ کنند باید خود را با شرایط متلاطم و متحول محیط کسب­وکار منطبق کنند. برای دستیابی به این امر، در سالیان اخیر بحث چابکی زنجیره تامین به­عنوان اجزا و عنصری ضروری برای بهبود رقابت­پذیری مطرح است. بنابراین؛ هدف پژوهش حاضر، ارزیابی چابکی زنجیره تامین در صنعت کاشی­وسرامیک به­عنوان یکی از صنایع مهم کشور است. این پژوهش از حیث هدف، کاربردی و از نظر اجرا، کتابخانه­ای و مبتنی بر فنون کمی و از نظر طرح پژوهش، توصیفی -تحلیلی است. جامعه آماری پژوهش را شرکت­های کاشی­وسرامیک یزد تشکیل می­دهد. داده­های آماری این پژوهش مشتمل بر معیارها و زیرمعیارهای موثر در زنجیره تامین چابک است که با استفاده از روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی (FAHP)، وزن­دهی و سپس با استفاده از مدل ترکیبی FAHP و ویکور و با کمک ماکروهای نرم­افزار­های  Super-Decisionو Excel، تجزیه­وتحلیل و رتبه­بندی شده­اند. نتایج پژوهش نشان داد که شرکت کاشی­وسرامیک مهسرام از نظر چابکی زنجیره تامین در رتبه اول و شرکت­های کاشی­وسرامیک ایفاسرام و عقیق، به ترتیب در رتبه­های دوم و سوم قرار داشته است. همچنین، از نقطه نظر اهمیت معیارها، معیار انعطاف پذیری توسعه محصول با ضریب اهمیت ۳۰۷/۰ از بیشترین اهمیت و معیار انعطاف پذیری ساخت و تولید با ضریب اهمیت ۱۰۶/۰ از کمترین اهمیت برخوردار است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.