بازسازی، آنالیز و مقایسه توپولوژی شبکه های ژنی مبتنی برداده های RNA-Seq دخیل در صفات چند فاکتوره تولید مثلی و باروری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازسازی، آنالیز و مقایسه توپولوژی شبکه های ژنی مبتنی برداده های RNA-Seq دخیل در صفات چند فاکتوره تولید مثلی و باروری دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازسازی، آنالیز و مقایسه توپولوژی شبکه های ژنی مبتنی برداده های RNA-Seq دخیل در صفات چند فاکتوره تولید مثلی و باروری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازسازی، آنالیز و مقایسه توپولوژی شبکه های ژنی مبتنی برداده های RNA-Seq دخیل در صفات چند فاکتوره تولید مثلی و باروری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازسازی، آنالیز و مقایسه توپولوژی شبکه های ژنی مبتنی برداده های RNA-Seq دخیل در صفات چند فاکتوره تولید مثلی و باروری :

تعداد صفحات : ۲۹

هدف: علیرغم اهمیت باروری در گونه­های مختلف، موفقیت­های کمی در فهم اساس باروری از منظر لایه های مختلف OMICS به دست آمده است. برای فهم بهتر اساس مولکولی باروری، نیم رخ ترانسکریپتوم بافت­های مختلف در گاو مورد بررسی قرار گرفت. مواد و روش­ها: بافت­های کبد، عضله، اندومتریوم و جسم زرد در گاوهایی با شایستگی ژنتیکی بالا و پایین در صفات تولیدمثلی با استفاده از داده های RNA-Seq مورد پژوهش قرار گرفت. در ابتدا فهرست ژن های مربوط به جسم زرد که تفاوت بیانی داشتند تهیه و در ادامه شبکه هم بیان ژنی برای این فهرست ژنی ایجاد شد. نتایج: تعداد ژن های محدودی در بافت­های کبد، عضله و اندومتریوم تفاوت بیان نشان دادند ولی در مقابل تعداد قابل توجهی ژن در جسم زرد تفاوت بیانی از خود نشان دادند. بر این اساس،. تعداد ۲۶۴ ژن و ۶ ماژول عملکردی بعد از طبقه بندی ژن ها برای جسم زرد شناسایی شد. همه این ژن ها حداقل در یکی از فرآیندهای زیستی از قبیل پروتئولایسیز، سازماندهی آکتین، پاسخ ایمنی،  چسبندگی سلولی، تمایز سلولی و متابولیک چربی نقش داشتند(p<0.01). نتیجه­گیری: شناسایی ژن ها و بازسازی شبکه های تنظیمی می­تواند افق جدیدی در راستای فهم چگونگی سازو کار فرآیندهای زیستی باز کند. همچنین این پژوهش فهم ما را در نقش بافت­های مختلف روی باروری در گاوهای شیری را نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.