بررسی تاثیر رشته ی تحصیلی دانشجومعلمان در مقطع دبیرستان بر راهبردهای تدریس دروس آزمایشگاهی مانند علوم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رشته ی تحصیلی دانشجومعلمان در مقطع دبیرستان بر راهبردهای تدریس دروس آزمایشگاهی مانند علوم دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رشته ی تحصیلی دانشجومعلمان در مقطع دبیرستان بر راهبردهای تدریس دروس آزمایشگاهی مانند علوم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رشته ی تحصیلی دانشجومعلمان در مقطع دبیرستان بر راهبردهای تدریس دروس آزمایشگاهی مانند علوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رشته ی تحصیلی دانشجومعلمان در مقطع دبیرستان بر راهبردهای تدریس دروس آزمایشگاهی مانند علوم :

تعداد صفحات : ۲۴

تجربیات یادگیری در دوران تحصیل دانشجومعلمان می تواند بر درک آن ها  از طبیعت علوم و روش­های آموزش آن و همچنین نظرات ناشی از آن در فرایند یاددهی- یادگیری موثر باشد. هدف از این پژوهش بررسی میزان تاثیرگذاری دوره آموزشی مقطع متوسطه بر دانشجو معلمان ترم اول آموزش ابتدایی از لحاظ راهبرد نهفته در ذهن آن ها در فرایند یاددهی– یادگیری درس علوم مقطع ابتدایی است. جامعه­ی آماری تحقیق شامل دانشجو معلمان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان مازندران از سه رشته تحصیلی مختلف است. نمونه­ی آماری با جامعه­ی آماری در این روش برابر است. داده های  مورد نیاز  بر اساس چک لیست آزمون یک معلم علوم را نقاشی کن جمع آوری شده و آنالیز واریانس جهت پیدا کردن ارتباط معنی­دار بین نوع دیپلم دانشجو معلمان و راهبرد یاددهی آن ها انجام پذیرفت. نتایج نشان داد که راهبرد غالب در بین دانشجویان ترم اول بر اساس تجربیات آن ها در گروه ریاضی فیزیک و علوم انسانی روش مفهومی و در گروه علوم تجربی انتقالی می باشد. همچنین، اختلاف معنی داری بین نوع رشته تحصیلی دانشجو معلمان در راهبرد اولیه آن­ها در امر یاددهی علوم وجود نداشت و دانشجو معلمان نگرش تقریبا یکسانی در برپا کردن کلاس علوم از خود نشان دادند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.