بررسی مولفه های موثر بر میزان کاربردی بودن دروس پایه در دانشگاه کارآفرین در بخش کشاورزی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی مولفه های موثر بر میزان کاربردی بودن دروس پایه در دانشگاه کارآفرین در بخش کشاورزی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی مولفه های موثر بر میزان کاربردی بودن دروس پایه در دانشگاه کارآفرین در بخش کشاورزی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مولفه های موثر بر میزان کاربردی بودن دروس پایه در دانشگاه کارآفرین در بخش کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی مولفه های موثر بر میزان کاربردی بودن دروس پایه در دانشگاه کارآفرین در بخش کشاورزی :
تعداد صفحات : ۲۱
رشد و توسعه هر کشور مبتنی بر پرورش و رشد نیروهای توانا، کارآمد و کارآفرین است که لازمه آن آموزشهای کارآفرینی در مراکز آمورش عالی است مراکز آموزش علمی کاربردی کشاورزی می توانند به عنوان یک دانشگاه کارآفرین نقش تعیین کننده در پرورش این افراد داشته باشند. از طرفی برای بالابردن رشد و توسعه آموزش در مراکز علمی کاربردی کشاورزی نیازمند بالابردن کیفیت و کمیت آموزش می باشد و برای بالابردن کمیت و کیفیت آموزش عالی در مراکز علمی کاربردی کشاورزی نیازمند افزایش میزان کاربردی بودن دروس، بالابردن رضایت دانشجو، بالابردن جذابیت مطالب، ارائه دروس جدید و کاربردی در زمینه های مختلف و ارائه الگوی تدریس مناسب و… می باشد که هدف اصلی مطالعه بررسی میزان کاربردی بودن دروس پایه در در مراکز آموزش علمی کاربردی کشاورزی می باشد. این مطالعه از نوع تحقیقات توصیفی است که با استفاده از یک پیمایش میدانی انجام شده است جامعه آماری این تحقیق دانشجویان سال آخر رشته های کشاورزی با گرایش های کاردانی حرفهای فرآوروده های بیولوزیک، کاردانی حرفه ای گیاهپزشکی، کاردانی حرفه ای علوم دام- تکثیر و پرورش آبزیان زینیتی، کاردانی فنی باغبانی – گیاهان دارویی و کاردانی فنی مکانیزاسیون کشاورزی در سال ۹۷-۹۶ به تعداد (۱۲۰= N) نمونههای آماری (۹۰= n) که به روش نمونهگیری طبقه ای تصادفی انتخاب شده اند. در این مطالعه از روش کتابخانه ای برای جمع آوری پیشنه پژوهش استفاده و از ابزار پرسشنامه برای جمع آوری داده ها استفاده شد داده ها با استفاده از آمار استنباطی (آزمون T و تجریه و تحلیل واریانس (ANOVA) و آزمون همبستگی و با نرم افزار Spss مورد توصیف و تجزیه و تحلیل قرار گرفت. عمده ترین یافته های تحقیق عبارتند از تفاوت بین دیدگاه دانشجویان در ارتباط با میزان کاربردی بودن دروس پایه و همچنین در دیدگاه دانشجویان در ارتباط با شیوه ارائه مطالب نظری و رشته تحصیلی وجود دارد و راهکاریی نظیر اختصاصی کردن دروس پایه برای هر رشته اشاره نمود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.