رویکرد نوین شرکت بوئینگ در مدیریت تامین کنندگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رویکرد نوین شرکت بوئینگ در مدیریت تامین کنندگان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رویکرد نوین شرکت بوئینگ در مدیریت تامین کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رویکرد نوین شرکت بوئینگ در مدیریت تامین کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رویکرد نوین شرکت بوئینگ در مدیریت تامین کنندگان :

تعداد صفحات : ۱۸

با توجه به ارتقاء کمی و کیفی محصولات و خدمات دفاعی کشور، باید سیستم ها و رویه های درگیر در زنجیره ارزش این محصولات و خدمات، از لحاظ کیفیت و ساختار فرآیندی نیز مورد بازبینی قرار گیرند. یکی از این فرآیندها  و سیستم ها در خصوص شبکه سازی و مدیریت تامین­ کنندگان است که در صورت تحول به موقع و صحیح آن می توان بیش از پیش بر کیفیت محصولات و خدمات سازمان ها و صنایع دفاعی افزود و برخی هزینه هایی که مدل و ساختار سنتی شبکه سازی و مدیریت تامین کنندگان دربرداشت را به­ طور قابل توجهی کاهش داد. در این میان آگاهی از شیوه های موثر و موفق شرکت های بزرگ و پیشرو جهانی در این حوزه، اگر در چارچوب منطقی و درست و با تفکر انسانی- اسلامی و بر مبنای واقعیات محیطی انجام شود می تواند در راستای معماری صحیح شبکه و مسیر درست حرکت سازمان های دفاعی مفید واقع شود. الگوبرداری و استفاده از دانش و تجربیات بشری آنچنان موضوع مهمی است که پیامبر (صلی الله علیه و آله)، دستیابی به آن را حتی در چین و ثریا مورد تایید قرار داده است. بنابراین، پژوهش حاضر با رویکردی توصیفی – تحلیلی، قصد دارد با مورد مطالعه قرار دادن شرکت بوئینگ به واکاوی رویکرد نوین ایجاد شبکه همکاران راهبردی و مدیریت مناسب تامین ک نندگان بپردازد. نتایج حاکی از آن است که شرکت بوئینگ با طراحی و استقرار رویکرد نوین در مدیریت زنجیره تامین خود توانسته، افزایش هزینه ، افزایش زمان تحویل و کیفیت نامرغوب که مبین عدم کارایی مدل سنتی است را برطرف و جبران کرده و خود به عنوان یکپارچه­کننده نهایی در زنجیره ارزش محصولات خود (بوئینگ ۷۸۷) اقدام کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.