بررسی تاثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل) :

تعداد صفحات : ۲۹

     پیشبرد فروش یک بخش مهم و رو به رشد از هزینه های بازاریابی  رابه خود اختصاص می دهد. به همین دلیل تعجب برانگیز نیست که سازمان ها تمایل به فهم این مسئله دارند که چگونه مصرف کنندگان این ابزار بازاریابی را ارزیابی می نمایند.هدیه  تبلیغاتی یکی  از ابزارهای پیشبرد فروش است ،که بصورت رایگان یا به قیمت نسبتا پائینی در ازای خرید یک یا چند کالا یا خدمات ارائه می شود.هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید است.روش تحقیق توصیفی- همبستگی، نوع تحقیق کاربردی، روش اجرا پیمایشی و روش جمع آوری اطلاعات میدانی بوده است..طرح عاملی مورد استفاده در این مطالعه ،یک طرح  ۲×۲× ۲با ۸ سناریوی متفاوت بود.عامل های این طرح شامل سه متغیر محصول(لذت بخش وکاربردی)،هدیه(لذت بخش وکاربردی) ونگرش برند(قوی وضعیف) می باشد. جامعه آماری تحقیق شامل مشتریان لوازم دیجیتال( صوتی تصویری ) در شهرتهران بوده است. نمونه آماری ۲۵۴نفربوده است از آمار توصیفی برای توصیف وضعیت آزمودنی ها  و در قسمت آمار استنباطی از  روش معادلات ساختاری جهت معناداری فرضیه ها استفاده گردید.نتایج نشان داد که جذابیت هدیه برارزیابی مشتریان از هدیه تبلیغاتی موثر است.هم چنین  تاثیر تمایل به معامله بر سرگرمی وبیان ارزش(منافع لذت بخش)تایید شده است.بیان ارزش وسرگرمی نیز بر ارزیابی کلی مشتریان اثر دارد ودرنهایت ارزیابی کلی مشتریان برقصد خرید موثر واقع شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.