بررسی تاثیر زیرساخت های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در کارکنان معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر زیرساخت های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در کارکنان معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر زیرساخت های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در کارکنان معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر زیرساخت های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در کارکنان معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر زیرساخت های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در کارکنان معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد :

تعداد صفحات : ۱۰

 مقدمه: امروزه، دانش به یک منبع کلیدی اقتصاد و عامل موفقیت سازمان ها تبدیل شده است و همین امر باعث مطرح گردیدن مفاهیم مختلف در مدیریت دانش شده است. با وجود آنکه در مدارک علمی متعددی ارتباط مدیریت دانش با عملکرد سازمانی بیان گردیده است، اما تلاش های اندکی برای نشان دادن این موضوع انجام گرفته است. روش کار: این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین مولفه های زیرساختهای مدیریت دانش با عملکرد سازمانی انجام شده است. روش تحقیق توصیفی – پیمایشی است. حجم نمونه آماری با استفاده از روش کوکران ۳۹ نفر بوده است. ابزار گردآوری داده ها پرسش نامهاستاندارد شرون لاوسن که پس از بومی سازی به تایید چند نفر صاحب نظر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد رسیده است. ضریب پایایی پرسش نامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ  ۹۱ صدم بدست آمده بوده و روایی صوری و محتوایی به وسیله ی خبرگان مدیریت دانش تایید گردید. داده های پژوهش با استفاده از روش آماری میانگین و ضریب همبستگی پیرسون و با استفاده از نرم افزار spss تحلیل گردید.  یافته ها: بین بعد همکاری و عملکرد سازمانی ارتباط مثبت و معناداری وجود داشت. بعد اعتماد، فرهنگ یادگیری، بعد ترویج، بعد پشتیبانی فناوری اطلاعات، تحصیل دانش، تبدیل دانش، کاربرد دانش، حفاظت دانش و یادگیری سازمانی با عملکرد سازمانی ارتباط مثبت و معنادار مشاهده شد. نتیجه گیری: در معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد آمادگی نسبتا مناسبی برای اجرای فرایندهای مدیریت دانش وجود دارد و  بر این اساس جهتشناسایی دانش کلیدی تمرکز بر فرآیندهای سازمان ضروری به نظر می رسید. کلیدواژه ها: مدیریت دانش، عملکرد سازمانی، کارکنان دانشگاه علوم پزشکی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.