مدل سازی ژئومتالورژی- رویکرد نوین در تلفیق اطلاعات زمین شناسی و متالورژی به منظور بهینه سازی ارزیابی ذخیره معدنی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل سازی ژئومتالورژی- رویکرد نوین در تلفیق اطلاعات زمین شناسی و متالورژی به منظور بهینه سازی ارزیابی ذخیره معدنی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل سازی ژئومتالورژی- رویکرد نوین در تلفیق اطلاعات زمین شناسی و متالورژی به منظور بهینه سازی ارزیابی ذخیره معدنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل سازی ژئومتالورژی- رویکرد نوین در تلفیق اطلاعات زمین شناسی و متالورژی به منظور بهینه سازی ارزیابی ذخیره معدنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل سازی ژئومتالورژی- رویکرد نوین در تلفیق اطلاعات زمین شناسی و متالورژی به منظور بهینه سازی ارزیابی ذخیره معدنی :

تعداد صفحات : ۱۳

در پروژه­های معدنی، جنبه­های طراحی شامل مدلسازی زمین­شناسی ذخیره معدنی، شیوه استخراج، روش فرآوری و در نهایت بازیابی و نرخ تولید محصول (کنسانتره) است؛ کلیه این موارد بر اقتصاد پروژه و ارزش کلی معدن تاثیر گذار هستند. برای طراحی مدل ذخیره معدنی، به­طور معمول از پارامترهای عیار، تناژ و میزان تناژ بالاتر از عیارحد به­عنوان ملاک اقتصادی استفاده می­شود که به­تنهایی نمی­تواند جوابگو باشد. ژئومتالورژی با ترکیب اطلاعات زمین­شناسی و متالورژی، امکان تولید یک مدل پیش­بینی کننده فضایی را برای خطوط فرآوری معدنی فراهم می­کند. این زمینه نوظهور، با هدف تلفیق پارامترهایی از جمله سختی، قابلیت خردایش، بازیابی، درجه آزادی و بافت کانی­ها، عیار عناصر و غیره تعریف شده است. مدلسازی ژئومتالورژیکی نیازمند توسعه یک ماتریس سه­بعدی به صورت یک الگوی  X-Y-Z  که دو محور آن نشانگر عوامل زمین شناسی (از جمله نوع سنگ شناسی و دگرسانی) و محور سوم نشانگر پارامترهای بحرانی (از جمله سختی، بافت، درجه آزادی کانه، توزیع عناصر مزاحم و نظایر آن) است که در پهنه­بندی کانسار از نظر خواص متالورژیکی حائز اهمیت است. به­منظور اجرای مدلسازی متالورژی، توزیع فضایی پارامترهای خروجی معدنکاری، به صورت یک تابع (رابطه) غیرخطی از پارامترهای ورودی و با توجه به رابطه بین مقیاس نمونه­برداری در حالت­های کوچک مقیاس (آزمایشگاهی)، متوسط مقیاس (نیمه صنعتی) و بزرگ مقیاس (صنعتی)، تعیین شده است. الگوریتم پیشنهادی، بیانگر برتری به­کارگیری رویکرد زنجیره ارزش در مدلسازی ژئومتالورژی در مقایسه با رویکرد رایج منطق مرحله­ای در برنامه­ریزی معدنی است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.