واکاوی عناوین وضرورتهای پژوهشی دانشگاهی و رابطه آن با نظام آموزشی (مطالعه موردی پایان نامه های رشته زبان وادبیات عربی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 واکاوی عناوین وضرورتهای پژوهشی دانشگاهی و رابطه آن با نظام آموزشی (مطالعه موردی پایان نامه های رشته زبان وادبیات عربی) دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد واکاوی عناوین وضرورتهای پژوهشی دانشگاهی و رابطه آن با نظام آموزشی (مطالعه موردی پایان نامه های رشته زبان وادبیات عربی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی واکاوی عناوین وضرورتهای پژوهشی دانشگاهی و رابطه آن با نظام آموزشی (مطالعه موردی پایان نامه های رشته زبان وادبیات عربی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن واکاوی عناوین وضرورتهای پژوهشی دانشگاهی و رابطه آن با نظام آموزشی (مطالعه موردی پایان نامه های رشته زبان وادبیات عربی) :

تعداد صفحات : ۳۰

عنوان، یکی از مهمترین عناصر پژوهش و راهی برای دستیابی به موضوع اثر است واطلاعات اولیه را در مورد محتوای اثر به مخاطب ارائه میدهد. انتخاب عنوان مناسب در میان مسئله محوری، روشمندی، هدفمندی اهمیتی دو چندان دارد. زیرا میتوان میزان اهتمام دانشگاه ها را به اولویتهای پژوهشی دریافت کرد. اولویتیابی در موضوع تحقیق به عنوان مهمترین مرحله در انجام فعالیتهای پژوهشی محسوب میشود که باید بر اساس نیازهای هر جامعه مورد توجه قرار گیرد. در دوره کنونی پژوهشهایی اصیل و علمی شمرده میشود که بر پایه ارائه اطلاعات به مطالعه و نقد وتحلیل و تولید دانش جدید بپردازد. در این مقاله پس از بررسی ۲۳۷ عنوان پایان نامه رشته زبان وادبیات عربی روشن میشود که در بحث اولویت یابی به این اصل مهم یعنی نقد وتحلیل چندان توجه نشده است وعموما بیشتر پژوهشها توصیفی است. از طرفی مهمترین آسیبهای عنوانگزینی پایان نامه ها در کلی بودن عناوین است. این پژوهش ضمن طرح وتبیین معیارهای عنوان گزینی و آسیب شناسی آن، ریشه ناکارآمد بودن تحقیقات دانشگاهی این رشته را در عدم توجه به نقد وتحلیل در نظام آموزشی دانشگاه های ایران میداند. و در این راستا به مقایسه واحدهای درسی چند کشور عربی پرداخته است، توجه به نتیجه این مقایسه از این جهت که بهعنوان مرحله تشخیص مسئله و راه برون رفت از آن تلقی میشود اهمیت دارد. شیوه این پژوهش توصیفی- تحلیلی وجامعه پژوهش شامل پایان نامه های کارشناسی ارشد ودکتری رشته زبان وادبیات عربی یک دانشگاه دولتی است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.