جایگاه توسعه آموزشی و اجتماعی دربرنامه های چهارم و پنجم توسعه ج. ا. ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جایگاه توسعه آموزشی و اجتماعی دربرنامه های چهارم و پنجم توسعه ج. ا. ایران دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جایگاه توسعه آموزشی و اجتماعی دربرنامه های چهارم و پنجم توسعه ج. ا. ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه توسعه آموزشی و اجتماعی دربرنامه های چهارم و پنجم توسعه ج. ا. ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جایگاه توسعه آموزشی و اجتماعی دربرنامه های چهارم و پنجم توسعه ج. ا. ایران :

تعداد صفحات : ۲۲

سیاست جهانی در بدوورود به هزاره سوم توجه بیشتری به ابعاد و مولفه های اجتماعی دارد در همین راستا اسناد بالادستی جمهوری اسلامی ایران نظیر سند چشم انداز ۱۴۰۴ و برنامه های توسعه پنج ساله توجه بیشتری به مفاهیم توسعه اجتماعی و بهبود جایگاه آن داشته اند. هدف تحقیق حاضر شناخت جایگاه توسعه انسانی در برنامه چهارم و پنج توسعه جمهوری اسلامی ایران است. این پژوهش از نوع توصیفی و تحلیل محتوا است. جامعه آماری تحقیق متن سند برنامه چهارم و پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی سیاسی جمهوری اسلامی ایران ارایه شده در ۳۱ استان کشور می باشد. واحد مشاهده، ماده ها، تبصره ها وبندهای برنامه هااست. که مضامین آنها مورد استنباط قرارمی گیرد. در این پژوهش فرم های تحلیل محتوای درهفت مقوله است که از داده های مرتبط در متن برنامه ها شامل هفت طبقه اصلی و ۴۴ زیر طبقه به شرح عدالت اقتصادی ۴ مولفه عدالت اجتماعی ۴ مولفه سرمایه اجتماعی ۵مولفه رفاه اجتماعی ۱۹ مولفه پایداری ۳ مولفه اخلاق توسعه اجتماعی ۴ مولفه امنیت اجتماعی ۵ مولفه استخراج شده است. یافته های پژوهش نشان می دهد که تعداد مولفه های توسعه اجتماعی در برنامه پنجم به میزان ۸ درصد نسبت به برنامه چهارم کاهش یافته است. بنابراین براساس یافته ها می توان بیان نمود در برنامه چهارم توجه بیشتری به مولفه های توسعه اجتماعی نسبت به برنامه پنجم شده است. بنابراین ابعاد و مولفه های سلامت و ثبات خانواده، وضعیت جوانان، با سوادی جمعیت عمومی، ارتقای سلامت روانی، پیشگیری از اعتیاد، سرمایه اجتماعی در برنامه های پنج گانه توسعه کشور با مقتضیات و نیازها، آسیب ها و ضرورت های جامعه ایران انطباق کافی نداشته است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.