بررسی نقش توانمندسازی روانشناختی در کاهش کارگریزی اجتماعی کارکنان (مورد مطالعه: سازمان ها و ادارات دولتی شهرستان رستم)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش توانمندسازی روانشناختی در کاهش کارگریزی اجتماعی کارکنان (مورد مطالعه: سازمان ها و ادارات دولتی شهرستان رستم) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش توانمندسازی روانشناختی در کاهش کارگریزی اجتماعی کارکنان (مورد مطالعه: سازمان ها و ادارات دولتی شهرستان رستم)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش توانمندسازی روانشناختی در کاهش کارگریزی اجتماعی کارکنان (مورد مطالعه: سازمان ها و ادارات دولتی شهرستان رستم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش توانمندسازی روانشناختی در کاهش کارگریزی اجتماعی کارکنان (مورد مطالعه: سازمان ها و ادارات دولتی شهرستان رستم) :

تعداد صفحات : ۲۹

امروزه پدیده گریز از کار بسیاری از سازمان ها را درگیر خود کرده است. کارگریزی اجتماعی کارمندان را به انجام کاری انفرادی سوق داده و تلاش کمتری برای وظایفشان انجام می دهند. این پژوهش به منظور بررسی تاثیر توانمندسازی روانشناختی کارکنان بر کارگریزی اجتماعی در سازمان ها و ادرات دولتی شهرستان رستم انجام شد. پرسشنامه بین ۱۱۰ نفر نمونه از جامعه آماری که کلیه کارکنان سازمان ها و ادارات دولتی شهرستان رستم می باشد، توزیع شد. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود. جهت پاسخ به سوالات و بررسی فرضیات تحقیق با نرم افزار Smart-PLS از روش بررسی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر به روش حداقل مربعات جزیی (PLS) استفاده گردید. نتایج نشان داد که در بین همه ابعاد توانمندسازی روانشناختی چهار ابعاد (احساس شایستگی، احساس معنی دار بودن، احساس موثر بودن و احساس داشتن اعتماد به دیگران) دارای تاثیر منفی و معنی داری بر کارگریزی اجتماعی می باشد و تنها بعد (احساس داشتن حق انتخاب) بر کارگریزی اجتماعی کارکنان تاثیر معنی داری ندارد. نتایج این پژوهش همچنین نشان دهنده این است که در بین ابعاد توانمندسازی روانشناختی بعد احساس داشتن اعتماد به دیگران بیشترین تاثیر را بر کاهش کارگریزی اجتماعی در کارکنان دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.