بررسی تاثیر رضایت مندی و اعتماد مشتریان از گارانتی بدنه سایپا در نمایندگی ۲۱۱۰ گروه خودروسازی سایپا استان اردبیل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رضایت مندی و اعتماد مشتریان از گارانتی بدنه سایپا در نمایندگی ۲۱۱۰ گروه خودروسازی سایپا استان اردبیل دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رضایت مندی و اعتماد مشتریان از گارانتی بدنه سایپا در نمایندگی ۲۱۱۰ گروه خودروسازی سایپا استان اردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رضایت مندی و اعتماد مشتریان از گارانتی بدنه سایپا در نمایندگی ۲۱۱۰ گروه خودروسازی سایپا استان اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رضایت مندی و اعتماد مشتریان از گارانتی بدنه سایپا در نمایندگی ۲۱۱۰ گروه خودروسازی سایپا استان اردبیل :

تعداد صفحات : ۱۷

امروزه مشتریان و مصرف کنندگان در جستجوی عرضه کنندگانی بوده که کالا یا خدماتی بهتر به آن ها ارایه کنند. اعتماد مشتری و کسب رضایت وی اساسی ترین عوامل در تداوم سازمان های مختلف، ازجمله شرکت خودروسازی سایپا و نمایندگی های زیر فعالیت این شرکت می باشد. این شرکت با توجه به منحصربه فرد کردن فعالیت های مربوط خدمات گارانتی بدنه را در راستای افزایش رضایت مشتریان راه اندازی نموده است. گارانتی بدنه سایپا یکی از سرویس های جذاب سایپا کارت طلایی می باشد که مالکان خودروهای سواری گروه سایپا می توانند با خرید آن اتومبیل خود را در صورت آسیب دیدن بر اثر حوادث و یا سرقت های احتمالی تحت پوشش این بیمه قرار دهند. بنابراین هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر رضایت مندی و اعتماد مشتریان از گارانتی بدنه سایپا در نمایندگی ۲۱۱۰ گروه خودروسازی سایپا استان اردبیل است که از لحاظ هدف کاربردی و ازلحاظ روش توصیفی همبستگی است. حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران ۸۹ نفر محاسبه که به روش تصادفی در دسترس در بین مشتریان نمایندگی ۲۱۱۰ گروه خودروسازی سایپا استان اردبیل که حداقل یک بار از این گارانتی استفاده نموده اند توزیع و به صورت تکمیل شده جمع آوری گردید. ابزار مورد استفاده پرسشنامه می باشد. برای نتیجه های یافته از نرم افزار spss20 بهره گرفته شده است که نتایج پژوهش حاکی از آن است که رضایت مشتری بر گارانتی بدنه سایپا در نمایندگی ۲۱۱۰ اردبیل تاثیر معنادار دارد و همچنین تاثیر مثبت و معنادار اعتماد مشتریان بر گارانتی بدنه سایپا تایید شد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.