رابطه بین سرمایه اجتماعی با هویت سازمانی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین سرمایه اجتماعی با هویت سازمانی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین سرمایه اجتماعی با هویت سازمانی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین سرمایه اجتماعی با هویت سازمانی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین سرمایه اجتماعی با هویت سازمانی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی :

تعداد صفحات : ۱۷

این پژوهش با هدف بررسی وتبیین رابطه بین سرمایه اجتماعی سازمانی با هویت سازمانی کارکنان انجام شده است و از لحاظ نوع تحقیق کاربردی که با روش توصیفی–پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری تحقیق کلیه کارکنان دانشگاه آزاد بوده که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای با انتساب متناسب نمونه ای به حجم ۱۵۰ انتخاب گردید. گردآوری داده ها از طریق پرسشنامه های سرمایه اجتماعی فرجی، ۱۳۸۹ و همچنین برای بررسی و تحلیل هویت سازمانی کارکنان از پرسشنامه استاندارد هویت سازمانی والتون (۱۹۷۳) با کمی تغییرات انجام شده است که روایی محتوایی پرسشنامه از طریق نظر خبرگان بررسی شد. برای بررسی پایایی ابزار از آلفای کرونباخ استفاده شد. مقدار آلفای کرونباخ بدست آمده ۰/۸۷ می باشد که حاکی از پایایی مناسب ابزار تحقیق می باشد. جهت تحلیل داده ها از آزمون های همبستگی پیرسون و رگرسیون گام به گام استفاده گردید. نتایج آزمون همبستگی پیرسون حاکی از آن بود که بین سرمایه اجتماعی سازمانی و همچین هویت سازمانی کارکنان دانشگاه رابطه مثبت و معنی داری ۰/۶۸ وجود دارد. بعلاوه نتایج آزمون همبستگی نشان داد که تمامی مولفه های سرمایه اجتماعی با هویت سازمانی را بطه مثبت و معناداری دارد. نتایج تحلیل رگرسیون نیز حاکی از آن بود که از بین مولفه های سرمایه اجتماعی، چهار بعد شبکه ها، اعتماد، روابط و فهم متقابل به عنوان متغیرهای پیش بین، معیار ورود به معادله نهایی رگرسیون برای توضیح تغییرات هویت سازمانی (متغیر ملاک) را دارند و مولفه های تعهد، ارزشها و همکاری به دلیل نداشتن سهم معنادار در پیش بینی هویت سازمانی از معادله حذف شدند

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.