تحلیلی بر موانع مدیریت زنجیره تامین سبز با استفاده از تکنیک های تاپسیس فازی و دیمتل فازی (مورد مطالعه: صنعت سنگ آهن)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیلی بر موانع مدیریت زنجیره تامین سبز با استفاده از تکنیک های تاپسیس فازی و دیمتل فازی (مورد مطالعه: صنعت سنگ آهن) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیلی بر موانع مدیریت زنجیره تامین سبز با استفاده از تکنیک های تاپسیس فازی و دیمتل فازی (مورد مطالعه: صنعت سنگ آهن)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیلی بر موانع مدیریت زنجیره تامین سبز با استفاده از تکنیک های تاپسیس فازی و دیمتل فازی (مورد مطالعه: صنعت سنگ آهن)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیلی بر موانع مدیریت زنجیره تامین سبز با استفاده از تکنیک های تاپسیس فازی و دیمتل فازی (مورد مطالعه: صنعت سنگ آهن) :

تعداد صفحات : ۱۷

هدف پژوهش حاضر شناسایی، اولویت بندی و تحلیل موانع اجرای مدیریت زنجیره تامین سبز در صنعت سنگ آهن کشور با استفاده از تکنیک های تاپسیس فازی و دیمتل فازی است. جامعه این تحقیق را ۲۰ نفر از خبرگان (شامل ۱۵ کارشناس شاغل در صنایع معدنی و ۵ تن از پژوهشگران در حوزه  مدیریت سبز) تشکیل می دهند. در این تحقیق ابتدا از طریق مطالعه ادبیات پژوهش، موانع مدیریت زنجیره تامین استخراج گردید. جهت افزایش روایی محتوا این عوامل توسط خبرگان با صنعت مورد بررسی تطبیق داده شد و مورد بازبینی قرار گرفت. سپس با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی به اولویت بندی این موانع پرداخته شد. در ادامه از تکنیک دیمتل فازی، اثر گذاری و اثر پذیری موانع، مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به نتایج به ­دست آمده می توان بیان کرد که شاخص عدم حمایت دولت برای اتخاذ مدیریت زنجیره تامین سبز، از لحاظ اولویت بندی، رتبه نخست را به ­دست آورده است. همچنین شاخص عدم آگاهی از محیط زیست مهم ترین علت (تاثیرگذارترین شاخص) و ترس از شکست در اجرا مهم ترین معلول (تاثیرپذیرترین شاخص) تعیین گردید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.