واکنش مصرف کننده به بسته بندی های پایدار: رابطه بین ظاهر دیداری، ادعاهای کلامی و نگرانی های زیست محیطی مصرف کنندگان (ترجمه)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
واکنش مصرف کننده به بسته بندی های پایدار: رابطه بین ظاهر دیداری، ادعاهای کلامی و نگرانی های زیست محیطی مصرف کنندگان (ترجمه) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد واکنش مصرف کننده به بسته بندی های پایدار: رابطه بین ظاهر دیداری، ادعاهای کلامی و نگرانی های زیست محیطی مصرف کنندگان (ترجمه) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی واکنش مصرف کننده به بسته بندی های پایدار: رابطه بین ظاهر دیداری، ادعاهای کلامی و نگرانی های زیست محیطی مصرف کنندگان (ترجمه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن واکنش مصرف کننده به بسته بندی های پایدار: رابطه بین ظاهر دیداری، ادعاهای کلامی و نگرانی های زیست محیطی مصرف کنندگان (ترجمه) :
تعداد صفحات : ۱۳
امروزه شرکتها به صورت فزاینده ای از بستهبندیهای پایدار استفاده میکنند. در این مقاله، در دو مطالعه جداگانه در زمینه بسته بندی مواد شوینده و آجیل مخلوط، عناصری همچون ظاهر دیداری و ادعاهای کلامی را که با ویژگی دوستدار محیط زیست بودن ارتباط دارند مورد مطالعه قرار داده شد و سپس تاثیر آنها بر نگرش عاطفی و نیت خرید مصرفکنندگان مورد آزمون قرار گرفت. نتایج بررسی از دو نمونه غیردانشجویی نشان میدهد که میزان نگرانی مصرفکنندگان در رابطه با محیط زیست بر روی عکسالعمل آنها نسبت به ظاهر دیداری و ادعای کلامی بستهبندی تاثیر میگذارد. مشتریان با نگرانیهای زیست محیطی کم هیچ حساسیتی نسبت به ناسازگاری در ظاهر دیداری و ادعای کلامی نداشتند و عکسالعمل منفی از خود نشان ندادند ولی در مشتریانی که سطح بالایی از نگرانی زیست محیطی داشتند برعکس بود. سپس، نشان داده شد که اخلاقی بودن مارک تجاری، رابطه بین تعامل ظاهر دیداری، ادعاهای کلامی پایداری، نگرانیهای زیست محیطی و نیت خرید را میانجیگری میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.