واکنش مصرف کننده به بسته بندی های پایدار: رابطه بین ظاهر دیداری، ادعاهای کلامی و نگرانی های زیست محیطی مصرف کنندگان (ترجمه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 واکنش مصرف کننده به بسته بندی های پایدار: رابطه بین ظاهر دیداری، ادعاهای کلامی و نگرانی های زیست محیطی مصرف کنندگان (ترجمه) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد واکنش مصرف کننده به بسته بندی های پایدار: رابطه بین ظاهر دیداری، ادعاهای کلامی و نگرانی های زیست محیطی مصرف کنندگان (ترجمه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی واکنش مصرف کننده به بسته بندی های پایدار: رابطه بین ظاهر دیداری، ادعاهای کلامی و نگرانی های زیست محیطی مصرف کنندگان (ترجمه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن واکنش مصرف کننده به بسته بندی های پایدار: رابطه بین ظاهر دیداری، ادعاهای کلامی و نگرانی های زیست محیطی مصرف کنندگان (ترجمه) :

تعداد صفحات : ۱۳

امروزه شرکت­ها به صورت فزاینده ای از بسته­بندی­های پایدار استفاده می­کنند. در این مقاله، در دو مطالعه جداگانه در زمینه بسته­ بندی مواد شوینده و آجیل مخلوط، عناصری همچون ظاهر دیداری و ادعاهای کلامی را که با ویژگی دوستدار محیط زیست بودن ارتباط دارند مورد مطالعه قرار داده شد و سپس تاثیر آن­ها بر نگرش عاطفی و نیت خرید مصرف­کنندگان مورد آزمون قرار گرفت. نتایج بررسی از دو نمونه غیردانشجویی نشان می­دهد که میزان نگرانی مصرف­کنندگان در رابطه با محیط زیست بر روی عکس­العمل آن­ها نسبت به ظاهر دیداری و ادعای کلامی بسته­بندی تاثیر می­گذارد. مشتریان با نگرانی­های زیست محیطی کم هیچ حساسیتی نسبت به ناسازگاری در ظاهر دیداری و ادعای کلامی نداشتند و عکس­العمل منفی از خود نشان ندادند ولی در مشتریانی که سطح بالایی از نگرانی زیست محیطی داشتند برعکس بود. سپس، نشان داده شد که اخلاقی بودن مارک تجاری، رابطه بین تعامل ظاهر دیداری، ادعاهای کلامی پایداری، نگرانی­های زیست محیطی و نیت خرید را میانجی­گری می­کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.