شناسایی و مطالعه عوامل موثر بر خلاقیت در طراحی بسته بندی و فروش محصولات غذایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و مطالعه عوامل موثر بر خلاقیت در طراحی بسته بندی و فروش محصولات غذایی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و مطالعه عوامل موثر بر خلاقیت در طراحی بسته بندی و فروش محصولات غذایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و مطالعه عوامل موثر بر خلاقیت در طراحی بسته بندی و فروش محصولات غذایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و مطالعه عوامل موثر بر خلاقیت در طراحی بسته بندی و فروش محصولات غذایی :

تعداد صفحات : ۱۶

هدف این مقاله، شناسایی و بررسی عوامل اثر­گذار در طراحی خلاق بسته­بندی محصولات غذایی، به­طور کلی، و نیز محصولات کنسرو شده و به­طور خاص خرده­فروشی این محصولات می­باشد. برای شناسایی و دسته­بندی عوامل موثر در طراحی خلاق بسته­بندی محصولات غذایی و خرده فروشی این محصولات، از روش ترکیب یافته­های قبلی و اکتشافی استفاده شده است. نتایج به دست آمده از تحقیق، نشان می­دهد که عوامل مهم اثر­گذار در طراحی بسته­بندی مواد غذایی را می­توان در قالب دو دوسته عوامل تقسیم­بندی نمود: عوامل کلی طراحی عبارتند از: داخلی یا بین­المللی بودن بازار هدف، عوامل محیطی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، قوانین و مقررات دولتی و صنفی، عرف بازار و رقبای بازار. عوامل فنی در طراحی بسته­بندی شامل: ماده بسته­بندی، فناوری، فناوری چاپ و بسته­بندی، نیازهای مصرف­کننده، نیازهای خرده­فروش و انبار، الگوی هندسی، فرایند تولید، ملاحظات لجستیکی، حمل ونقل، شبکه­های توزیع و فروش، ملاحظات زیست محیطی و عامل سلامت و بهداشت، ایمنی و حفاظت. برای تجزیه و تحلیل و بررسی اثر­گذاری عوامل شناسایی شده در فروش، جامعه آماری مورد مطالعه، تعداد ۳۰۰ پرسشنامه تهیه شده از عوامل در فروشگاه­های رفاه، شهرستان میناب، رودان، سیریک و بندر جاسک، توزیع و ۲۹۰ پرسشنامه تکمیل و جمع­آوری گردید و برای مدل­سازی و بررسی ارتباط میان متغیرها از روش حداقل مربعات جزئی با نرم­افزار اسمارت پی.ال.اس برای تحلیل معنا­دار بودن روابط مدل از ضرایب معنا­دار بودن آماره تی استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان می­دهد که عوامل فنی طراحی با ضریب مسیر۵۷۱/. در مدل و آماره آزمون تی ۷۵۸/۱۲ بیشترین تاثیر را بر روی فروش محصولات کنسروی دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.