شناسایی و مطالعه عوامل موثر بر خلاقیت در طراحی بسته بندی و فروش محصولات غذایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و مطالعه عوامل موثر بر خلاقیت در طراحی بسته بندی و فروش محصولات غذایی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و مطالعه عوامل موثر بر خلاقیت در طراحی بسته بندی و فروش محصولات غذایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و مطالعه عوامل موثر بر خلاقیت در طراحی بسته بندی و فروش محصولات غذایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و مطالعه عوامل موثر بر خلاقیت در طراحی بسته بندی و فروش محصولات غذایی :
تعداد صفحات : ۱۶
هدف این مقاله، شناسایی و بررسی عوامل اثرگذار در طراحی خلاق بستهبندی محصولات غذایی، بهطور کلی، و نیز محصولات کنسرو شده و بهطور خاص خردهفروشی این محصولات میباشد. برای شناسایی و دستهبندی عوامل موثر در طراحی خلاق بستهبندی محصولات غذایی و خرده فروشی این محصولات، از روش ترکیب یافتههای قبلی و اکتشافی استفاده شده است. نتایج به دست آمده از تحقیق، نشان میدهد که عوامل مهم اثرگذار در طراحی بستهبندی مواد غذایی را میتوان در قالب دو دوسته عوامل تقسیمبندی نمود: عوامل کلی طراحی عبارتند از: داخلی یا بینالمللی بودن بازار هدف، عوامل محیطی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، قوانین و مقررات دولتی و صنفی، عرف بازار و رقبای بازار. عوامل فنی در طراحی بستهبندی شامل: ماده بستهبندی، فناوری، فناوری چاپ و بستهبندی، نیازهای مصرفکننده، نیازهای خردهفروش و انبار، الگوی هندسی، فرایند تولید، ملاحظات لجستیکی، حمل ونقل، شبکههای توزیع و فروش، ملاحظات زیست محیطی و عامل سلامت و بهداشت، ایمنی و حفاظت. برای تجزیه و تحلیل و بررسی اثرگذاری عوامل شناسایی شده در فروش، جامعه آماری مورد مطالعه، تعداد ۳۰۰ پرسشنامه تهیه شده از عوامل در فروشگاههای رفاه، شهرستان میناب، رودان، سیریک و بندر جاسک، توزیع و ۲۹۰ پرسشنامه تکمیل و جمعآوری گردید و برای مدلسازی و بررسی ارتباط میان متغیرها از روش حداقل مربعات جزئی با نرمافزار اسمارت پی.ال.اس برای تحلیل معنادار بودن روابط مدل از ضرایب معنادار بودن آماره تی استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان میدهد که عوامل فنی طراحی با ضریب مسیر۵۷۱/. در مدل و آماره آزمون تی ۷۵۸/۱۲ بیشترین تاثیر را بر روی فروش محصولات کنسروی دارد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.