فاکتور تمرکز تنش دینامیکی اصلاح شده برای تونل های دو قلو دارای تفرق از طریق روش نوین FEM-Scattering Method


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فاکتور تمرکز تنش دینامیکی اصلاح شده برای تونل های دو قلو دارای تفرق از طریق روش نوین FEM-Scattering Method دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فاکتور تمرکز تنش دینامیکی اصلاح شده برای تونل های دو قلو دارای تفرق از طریق روش نوین FEM-Scattering Method  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فاکتور تمرکز تنش دینامیکی اصلاح شده برای تونل های دو قلو دارای تفرق از طریق روش نوین FEM-Scattering Method،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فاکتور تمرکز تنش دینامیکی اصلاح شده برای تونل های دو قلو دارای تفرق از طریق روش نوین FEM-Scattering Method :

تعداد صفحات : ۲۸

خرابی­های متعدد تونل­های جدید ساخته شده، تحت بارگذاری زلزله، موجب تحقیقات ­وسیع­تری در زمینه ارزیابی اثر زلزله بر روی تونل­ها گردیده است. در این تحقیق با استفاده از تابع هنکل نوع اول و سه شتاب نگاشت مقیاس شده مربوط به زلزله حوزه نزدیک (نورتریج، طبس و کوبه) و با استفاده از برنامه گسترش یافته FESCAM این تحقیق که در محیط متلب طراحی شده است، تفرق در سازه تاریخی سی وسه پل بررسی شده است. تابع هنکل نوع اول با استفاده از شتاب­نگاشت­های ذکرشده مقدار تفرق، میزان کرنش و تنش در اطراف تونل های دوقلو به عنوان یک پارامتر اضافه شونده به تحلیل المان محدودی حاضر اضافه شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد که میانگین جا­به­جایی افقی سی وسه پل در مقایسه با عدم در نظر گرفتن اثر تفرق ۸/۲۸% افزایش داشته و میزان جابه جایی قائم سی وسه پل در مقایسه با عدم در نظر گرفتن اثر تفرق ۱۱/۳۰% افزایش یافته است. نتایج آزمون من- ویتنی آماری که با برنامه SPSS انجام شده نشان می­دهد که اختلاف آماری معنی­داری مابین عملکرد لرزه ای سی وسه پل با اثر تفرق تونل ها و بدون اثر تفرق تونل ها وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.