ارتباط ابعاد ارزش ویژه ی برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارتباط ابعاد ارزش ویژه ی برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارتباط ابعاد ارزش ویژه ی برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط ابعاد ارزش ویژه ی برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارتباط ابعاد ارزش ویژه ی برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE :
تعداد صفحات : ۲۹
مدیریت برند یکی از ابزارهای کارآمد در دست مدیران بازاریابی در خصوص تدوین استراتژیها و برنامه های بازاریابی است. ارزیابی برند با استفاده از مفهوم ارزش ویژه ی برند امکان پذیر است. عواملی چون کیفیت ادراک شده، تمایل به پرداخت قیمت بالاتر، محبوبیت برند، منحصر به فرد بودن و… ابعاد تشکیل دهنده ی ارزش ویژه ی برند هستند. نگارندگان این مقاله سعی در آزمودن ارتباط میان ارزش ویژه ی برند و عملکرد شرکت داشته و در جهت رسیدن به این مهم، بازار رقابتی بیمهی بدنه را برای آزمون فوق انتخاب کرده اند. برای انجام این پژوهش، از ضریب همبستگی میان ارزش ویژه ی برند از دیدگاه مشتریان و تعداد بیمهی بدنه فروش رفته شرکت های بیمه استفاده شده است. در خروجی کار، ارتباط بالای ارزش ویژه ی برند و عملکرد شرکت (فروش) مشاهده شد. این امر به معنای آن است که شرکت های بیمه ای که از ارزش ویژهی بالاتری در ذهن مشتریان برخوردارند، عملکرد بهتری نیز داشته اند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.