طراحی و تبیین الگوی همکاری-رقابت: مورد مطالعه گروه سایپا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طراحی و تبیین الگوی همکاری-رقابت: مورد مطالعه گروه سایپا دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طراحی و تبیین الگوی همکاری-رقابت: مورد مطالعه گروه سایپا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و تبیین الگوی همکاری-رقابت: مورد مطالعه گروه سایپا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طراحی و تبیین الگوی همکاری-رقابت: مورد مطالعه گروه سایپا :
تعداد صفحات : ۳۳
کسب موقعیت رقابتی و ارتقاء رقابت پذیری یکی از مهم ترین چالش های شرکت ها است. همکاری-رقابت به معنی همکاری و رقابت هم زمان شرکت ها، راهبردی است که به منظور کسب، حفظ و ارتقاء جایگاه رقابتی در دو دهه اخیر موردتوجه بسیاری از شرکت ها قرارگرفته است. صنعت خودروسازی دنیا یکی از صنایعی است که در استفاده از این راهبرد پیشگام بوده است. شرکتهای خودروساز ایرانی هم به دنبال رقبای جهانی خود از این راهبرد استفاده کردهاند. اما بررسی های انجامگرفته حاکی از این است که تاکنون الگویی از همکاری-رقابت در صنعت خودروسازی ایران شناسایی نشده است. این پژوهش با رویکرد کیفی و استراتژی نظریه پردازی داده بنیاد به شناسایی و تبیین الگوی همکاری-رقابت در گروه خودروسازی سایپا می پردازد. جامعه آماری این پژوهش گروه خودروسازی سایپا است که با استفاده از روش نمونهگیری هدفمند تا رسیدن به اشباع نظری با تعداد ۱۵ نفر از خبرگان و مدیران این گروه مصاحبه شده و ۱۰ مستند مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج حاصل از پژوهش حاکی از آن است که الگوی همکاری-رقابت در گروه خودروسازی سایپا شامل دو بخش اصلی است. بخش اول شامل محرک های همکاری-رقابت که شامل دودسته کلی از محرک های داخلی و خارجی با محوریت منابع و قابلیت ها است و بخش دوم به قالب و شکل همکاری خودروسازان با رقبا می پردازد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.