مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی E-CRM و عملکرد آن: چالش ها و راهکارها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی E-CRM و عملکرد آن: چالش ها و راهکارها دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی E-CRM و عملکرد آن: چالش ها و راهکارها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی E-CRM و عملکرد آن: چالش ها و راهکارها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی E-CRM و عملکرد آن: چالش ها و راهکارها :
تعداد صفحات : ۲۴
هدف از انجام این پژوهش، مطالعه مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک E-CRM و عملکرد آن می باشد. در این پژوهش سعی شده است با استفاده از نتایج تحقیقات پیشین در موضوع فوق الذکر و اطلاعات موجود در بانک های اطلاعاتی، به روش کتابخانه ای اطلاعات مورد نیاز تحقیق جمع آوری گردیده، تا به روش مروری- تحلیلی، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک تحلیل گردد. نتایج پژوهش حاضر گویای آن است که مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی یکی از الزامات دنیای امروز سازمان هاست و یکی از ستونه ای جذب و نگهداشت مشتری و سودآوری برای شرکت و سازمان محسوب می گردد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.