تاثیر بازاریابی سبز بر شهرت شرکت براساس مسیولیت اجتماعی و تصویر محصول شرکت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بازاریابی سبز بر شهرت شرکت براساس مسیولیت اجتماعی و تصویر محصول شرکت دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بازاریابی سبز بر شهرت شرکت براساس مسیولیت اجتماعی و تصویر محصول شرکت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازاریابی سبز بر شهرت شرکت براساس مسیولیت اجتماعی و تصویر محصول شرکت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بازاریابی سبز بر شهرت شرکت براساس مسیولیت اجتماعی و تصویر محصول شرکت :

تعداد صفحات : ۱۶

هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر آگاهی از بازاریابی سبز بر شهرت شرکت براساس مسیولیت اجتماعی و تصویر محصول شرکت می باشد. این پژوهش در پی پاسخگویی به این سوال است که میزان تاثیر آگاهی از بازاریابی سبز بر روی متغیرهای پژوهش (مسیولیت اجتماعی، اعتبار شرکت و تصویر محصول)، چگونه می باشد. جامعه آماری پژوهششامل کلیه مشتریانی است که در سطح شهرستان رشت از محصولات مربوط به شرکت کاله استفاده می نمایند. در این راستا از جدول مورگان برای تعیین حجم نمونه N=360 استفاده شده است. به منظور جمع آوری داده ها از پرسشنامه تعدیل یافته و خود ساخته محقق استفاده گردید. این پرسشنامه شامل ۲۲ سوال (گویه) بوده که به بررسی چهار مولفه،آگاهی از بازاریابی سبز، مسیولیت اجتماعی، تصویر محصول و شهرت شرکت میپردازد. همچنین جهت بررسی پایاییپرسشنامه، از روش آلفای کرونباخ استفاده شده است. تحلیل داده های بدست آمده از نمونه ها، از آماره های توصیفی با استفاده از نرم افزار آماری SPSS 18 و روش مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار لیزرل ۸.۸۰ انجام شده است. رتبه بندی مولفه های مربوط به شاخص های بازاریابی سبز، نشان داد که در شاخص های بازاریابی سبز، مولفه آگاهی از بازاریابی سبز (با میانگین ۴/۵۸) در بالاترین رتبه و مولفه مسیولیت اجتماعی (با میانگین ۴/۵۳) در پایین ترین رتبه قرار گرفتند. نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها نیز نشان داد که شاخص های برازش مدل پیشنهاد شده، در همه فروض (تاثیر آگاهی از بازاریابی سبز بر مسیولیت اجتماعی t=5/36,S=0/497 ، تاثیر آگاهی از بازاریابی سبز بر تصویر محصول t=8/46,S=0/280 تاثیر مسیولیت اجتماعی بر اعتبار شرکت t=4/74,S=0/548 ، تاثیر مسیولیت اجتماعی بر تصویر محصول t=3/72,S=0/108 و تاثیر تصویر محصول بر اعتبار شرکت t=5/36,S=0/497 ابزاری مناسب در پژوهش می باشد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.