اثر نوع کیتوزان بر ویژگی های فیلم های زیست تخریب پذیر تولید شده از ژلاتین حاصل از پوست فیل ماهی (Huso huso)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر نوع کیتوزان بر ویژگی های فیلم های زیست تخریب پذیر تولید شده از ژلاتین حاصل از پوست فیل ماهی (Huso huso) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر نوع کیتوزان بر ویژگی های فیلم های زیست تخریب پذیر تولید شده از ژلاتین حاصل از پوست فیل ماهی (Huso huso)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر نوع کیتوزان بر ویژگی های فیلم های زیست تخریب پذیر تولید شده از ژلاتین حاصل از پوست فیل ماهی (Huso huso)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر نوع کیتوزان بر ویژگی های فیلم های زیست تخریب پذیر تولید شده از ژلاتین حاصل از پوست فیل ماهی (Huso huso) :

تعداد صفحات : ۱۴

قابلیت تشکیل فیلم از ژلاتین و هم چنین کیتوزان موجب شده که به عنوان فیلم های خوراکی با خواص فیزیکی و مکانیکی مناسب در صنعت بسته بندی و نگه داری مورد استفاده قرار گیرند. در این مطالعه اثر ترکیب کیتوزان های مختلف محلول در آب، محلول در اسید، الیگوساکارید با نسبت وزنی ۵۰:۵۰ با ژلاتین استخراج شده از پوست فیل ماهی پرورشی برای تولید فیلم مورد بررسی قرار گرفتند. به منظور ارزیابی اثر نوع کیتوزان در ترکیب با ژلاتین استخراج شده از ضایعات پوست فیل ماهی پرورشی و خواص فیلم ها، آزمون­های فیزیکی، مکانیکی، نوری و طیف­سنجی مادون قرمز وآزمون سنجش تغییراتگرمایی-وزنی فیلم­های مربوطه انجام گرفت. در این تحقیق بالاترین میزان استحکام کششی و ازدیاد طول در نقطه شکست به ترتیب در فیلم­های ژلاتین ۱۰۰% و فیلم ژلاتین کیتوزان محلول در آب ۵۰% بود. در فیلم­های ترکیبی با کیتوزان الیگوساکارید بالاترین و در فیلم­های ژلاتینی ۱۰۰% کم ترین میزان رطوبت و حلالیت مشاهده شد. در نتایج مربوط به درصد تورم پذیری مشاهده شد که فیلم های (ژلاتین/کیتوزان محلول در اسید) حل شدند و در حالی که کم ترین درصد تورم پذیری را فیلم ژلاتینی ۱۰۰% داشت. نتایج حاصل از بررسی نفوذپذیری به بخار آب فیلم­های تولیدی بیانگر این بود که فیلم­های ژلاتینی ترکیب شده با کیتوزان الیگوساکارید و محلول در اسید به ترتیب کم ترین و بیش ترین میزان نفوذ­پذیری نسبت به بخار آب را از خود نشان دادند. خواص­ نوری و شفافیت فیلم­ها به طور کلی اختلاف معنی­داری با یکدیگر نشان­دادند. نتایج حاصل از طیف سنجی مادون قرمز بیانگر این بود که فیلم ژلاتین/کیتوزان الیگوساکارید به دلیل فرایند تخریبی کم تر و باند جذبی قوی تر در ناحیه آمید۱، خواص بهتری نسبت به سایر فیلم­ها دارد. هم چنین پایداری حرارتی و باقی­مانده وزنی فیلم­های ترکیبی از فیلم ژلاتین خالص بیش تر بود که این پدیده را می توان به اثر افزودن کیتوزان ها و حضور آن ها در ماتریکس فیلم ها مرتبط دانست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.