تحلیلی بر ضرورت استفاده از مدل فیزیکی در آموزش دروس سازه ای بر اساس مدل یادگیری بلوم (مطالعه موردی: درس سیستمهای ساختمانی دانشجویان معماری دانشگاه تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیلی بر ضرورت استفاده از مدل فیزیکی در آموزش دروس سازه ای بر اساس مدل یادگیری بلوم (مطالعه موردی: درس سیستمهای ساختمانی دانشجویان معماری دانشگاه تهران) دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیلی بر ضرورت استفاده از مدل فیزیکی در آموزش دروس سازه ای بر اساس مدل یادگیری بلوم (مطالعه موردی: درس سیستمهای ساختمانی دانشجویان معماری دانشگاه تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیلی بر ضرورت استفاده از مدل فیزیکی در آموزش دروس سازه ای بر اساس مدل یادگیری بلوم (مطالعه موردی: درس سیستمهای ساختمانی دانشجویان معماری دانشگاه تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیلی بر ضرورت استفاده از مدل فیزیکی در آموزش دروس سازه ای بر اساس مدل یادگیری بلوم (مطالعه موردی: درس سیستمهای ساختمانی دانشجویان معماری دانشگاه تهران) :

تعداد صفحات : ۳۸

مدل سازی یکی از فنون ذهنی بشر است که نه­تنها برای اهداف علمی، بلکه برای انجام امور روزمره بشر به­ دفعات مورد استفاده قرار گرفته است. در این روش دانشجویان با­توجه­به دانش سازه­ای به آزمون آموخته­ها و تجربیات خود می­پردازند و آشنایی با ساختارها و سیستمهای ساختمانی به­صورت عملی و تجربی از مهم­ترین ویژگیهای این سیستم است. در این پژوهش سعی بر آن است تا با استفاده از مدل یادگیری بلوم، در آموزش درس سیستمهای ساختمانی در مقطع کارشناسی معماری دانشگاه تهران به ارتقای میزان یادگیری مفاهیم سازه­­ای در دانشجویان معماری بپردازد. روش تحقیق به­کار­گرفته­شده در این مقاله، روش تحقیقات کاربردی و بر اساس خصوصیت موضوع روش توصیفی است. نتایج حاصل از پروژه­های ارائه­شده دانشجویان مبین این امر است که مطابق مدل یادگیری بلوم، مدل سازه­ای فیزیکی شیوه­ای مناسب در شناخت رفتار سازه­ای است و شرایط لازم برای یادگیری و آزمودن آموخته­های دانشجویان فراهم می­­شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.