تعامل تاثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تعامل تاثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تعامل تاثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعامل تاثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تعامل تاثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند :
تعداد صفحات : ۱۲
پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند با میانجی گری رضایت از رسیدگی به شکایت و رضایت کلی مشتری انجام شده است. جامعه آماری تحقیق کلیه مشتریان بیمه پاسارگاد در استان گیلان در نظر گرفته شد. حجم نمونه با استفاده از جدول کرجسی و مورگان ۳۸۱ نفر برآورد شد. روایی و پایایی پرسشنامه بررسی و تایید شد. تجزیه وتحلیل دادهها به روش مدلسازی معادلات ساختاری با استفاده از نرمافزار Smart PLS انجام شد. نتایج نشان داد که اقدام به شکایت بر رضایت از رسیدگی به شکایت تاثیر مستقیم دارد. رضایت از رسیدگی به شکایت نیز بر رضایت کلی و اعتبار برند اثرگذار است. همچنین تاثیر رضایت کلی بر اعتبار برند مورد تایید قرار گرفت. علاوه بر این، تجزیهوتحلیل دادهها نشان داد که میزان شکست خدمات تاثیر معکوسی بر رضایت از رسیدگی به شکایت دارد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.