تعامل تاثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعامل تاثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعامل تاثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعامل تاثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعامل تاثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند :

تعداد صفحات : ۱۲

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند با میانجی گری رضایت از رسیدگی به شکایت و رضایت کلی مشتری انجام شده است. جامعه آماری تحقیق کلیه مشتریان بیمه پاسارگاد در استان گیلان در نظر گرفته شد. حجم نمونه با استفاده از جدول کرجسی و مورگان ۳۸۱ نفر برآورد شد. روایی و پایایی پرسشنامه بررسی و تایید شد. تجزیه وتحلیل داده­ها به روش مدل­سازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم­افزار Smart PLS انجام شد. نتایج نشان داد که اقدام به شکایت بر رضایت از رسیدگی به شکایت تاثیر مستقیم دارد. رضایت از رسیدگی به شکایت نیز بر رضایت کلی و اعتبار برند اثرگذار است. همچنین تاثیر رضایت کلی بر اعتبار برند مورد تایید قرار گرفت. علاوه بر این، تجزیه­وتحلیل داده­ها نشان داد که میزان شکست خدمات تاثیر معکوسی بر رضایت از رسیدگی به شکایت دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.