نقش سبک رهبری خدمت گزار بر خلق و خو و عملکرد کارکنان در خلق شهرت هتل ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش سبک رهبری خدمت گزار بر خلق و خو و عملکرد کارکنان در خلق شهرت هتل ها دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش سبک رهبری خدمت گزار بر خلق و خو و عملکرد کارکنان در خلق شهرت هتل ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش سبک رهبری خدمت گزار بر خلق و خو و عملکرد کارکنان در خلق شهرت هتل ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش سبک رهبری خدمت گزار بر خلق و خو و عملکرد کارکنان در خلق شهرت هتل ها :

تعداد صفحات : ۱۷

هدف پژوهش حاضر بررسی نقش سبک­ رهبری خدمت­گزار در خلق شهرت هتل­ها با میانجی گری خلق­و­خو و عملکرد کارکنان بوده است. روش پژوهش توصیفی- همبستگی بوده است. جامعه مورد مطالعه در این پژوهش تعداد ۳۰۰ نفر از رهبران و کارکنان هتل نارنجستان شهرستان نور بودند که درنهایت، براساس جدول مورگان نمونه­ای برابر ۱۶۹ نفر جهت انجام پژوهش، به­روش تصادفی طبقه­ای انتخاب شدند. ابزار پژوهش شامل سه پرسشنامه سبک رهبری خدمت­گزار حضرتی با پایایی ۸۶% پرسشنامه ارزیابی عملکرد اچیو با پایایی ۸۶% و شهرت سازمانی فومبران و ونریل با پایایی ۸۵% می­باشد که پایایی آن­ها براساس ضریب آلفای کرونباخ محاسبه شده است. به­منظور بررسی فرضیات پژوهش از روش معادلات ساختاری و جهت تجزیه­و­تحلیل داده­ها از نرم­افزارLISREL  استفاده شده است. یافته­های حاصل از پژوهش نشان داد که ۱. سبک رهبری خدمت­گزار بر خلق­و­خوی کارکنان تاثیر دارد ۲. خلق­و­خوی کارکنان بر عملکرد کارکنان تاثیر دارد ۳. عملکرد کارکنان بر خلق شهرت هتل تاثیر دارد ۴. خلق­و­خوی کارکنان بر خلق شهرت هتل­ها تاثیر دارد ۵. سبک­ رهبری خدمت­گزار بر خلق شهرت هتل­ها تاثیر دارند. از نتایج حاصل از پژوهش حاضر، می­توان در تدوین راهبردهای رهبری و منابع انسانی استفاده کرد و سازمان­های مشابه بالاخص سازمان­های خدماتی می­توانند با انتخاب سبک رهبری خدمت­گزار و تقویت آن بر رفتار و عملکرد کارکنان خود تاثیر گذاشته و درنهایت رفتار کارکنان به­عنوان برندی جهت شناساندن سازمان و درنتیجه شهرت سازمان درنظر گرفته شود تا بدین­گونه بتوان در دنیای بسیار رقابتی بر رقبا پیشی گرفت و در صنعت ماندگار شد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.