استفاده از روش جابه جایی قطب ها در یک رویت گر جدید مرتبه کاهش یافته برای روش کنترل مستقیم گشتاور در موتور القایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استفاده از روش جابه جایی قطب ها در یک رویت گر جدید مرتبه کاهش یافته برای روش کنترل مستقیم گشتاور در موتور القایی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استفاده از روش جابه جایی قطب ها در یک رویت گر جدید مرتبه کاهش یافته برای روش کنترل مستقیم گشتاور در موتور القایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از روش جابه جایی قطب ها در یک رویت گر جدید مرتبه کاهش یافته برای روش کنترل مستقیم گشتاور در موتور القایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استفاده از روش جابه جایی قطب ها در یک رویت گر جدید مرتبه کاهش یافته برای روش کنترل مستقیم گشتاور در موتور القایی :

تعداد صفحات : ۱۷

در این مقاله، یک رویت گر حلقه بسته شار استاتور جدید بر مبنای مدل ولتاژ (مرتبه کاهش یافته) در کاربردهای روش کنترل مستقیم گشتاور (DTC) برای موتورهای القایی ارائه شده است. قاعده روش کنترل مستقیم گشتاور، بر پایه کنترل شار و اندازه آن بوده، لذا تخمین شار یکی از مباحث کلیدی در این روش است. استفاده از رویت گرهای مرسوم حلقه باز مدل ولتاژ می تواند سبب بروز مشکلاتی از قبیل ظاهر شدن آفست۱ دی-سی در خروجی، اشباع انتگرال گیر و تخمین نادرست در سرعت های پایین شود. یکی از راه حل های موجود برای جبران این نارسایی ها و بهبود عملکرد سیستم محرکه، استفاده از رویت گرهای حلقه بسته است. رویت گر ارائه شده در این مقاله، یک رویت گر حلقه بسته جدید کاهش مرتبه یافته بر مبنای جابه جایی قطب های تابع تبدیل آن به سمت چپ در صفحه مختصات مختلط است. نتایج شبیه سازی ها نشان می دهند که عملکرد DTC در نقاط کار مختلف به خصوص، در سرعت های پایین بهبودیافته و همچنین رویت گر در شرایط بحرانی قادر به حفظ پایداری خود است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.