مقایسه روش های DTC-CLASSIC و DTC-SVPWM در کنترل موتورهای القایی با بهره گیری از اینورترهای دوسطحی و سه سطحی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه روش های DTC-CLASSIC و DTC-SVPWM در کنترل موتورهای القایی با بهره گیری از اینورترهای دوسطحی و سه سطحی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه روش های DTC-CLASSIC و DTC-SVPWM در کنترل موتورهای القایی با بهره گیری از اینورترهای دوسطحی و سه سطحی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه روش های DTC-CLASSIC و DTC-SVPWM در کنترل موتورهای القایی با بهره گیری از اینورترهای دوسطحی و سه سطحی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه روش های DTC-CLASSIC و DTC-SVPWM در کنترل موتورهای القایی با بهره گیری از اینورترهای دوسطحی و سه سطحی :

تعداد صفحات : ۱۸

کنترل مستقیم گشتاور (DTC) یکی از روش های کارآمد در کنترل موتور القایی است. در روش کنترل مستقیم گشتاور، شار و گشتاور موتور به عنوان کمیت های مرجع، محسوب و با انتخاب بهینه بردارهای کلیدزنی اینورتر کنترل می شوند. با استفاده از روش کنترل مستقیم گشتاور می توان محدودیت ها و پیچیدگی های کنترل برداری میدان جهت داده شده (FOC) را کاهش داد. کنترل مستقیم گشتاور دارای پاسخ گشتاور بسیار سریعی است و در مقابل تغییرات ناگهانی بار مقاوم عمل می کند. در این مقاله مقایسه ای بین دو روش کنترل مستقیم گشتاور کلاسیک (DTC-CLASSIC) و کنترل مستقیم گشتاور مبتنی بر مدولاسیون پهنای پالس بردار فضایی (DTC-SVPWM) با بهره گیری از اینورترهای کلمپ دیودی (NPC) دوسطحی و سه سطحی صورت گرفته است. مقایسه این روش ها با استفاده از نتایج حاصل از شبیه سازی در محیط سیمولینک نرم افزار MATLAB انجام شد. نتایج حاصل از شبیه سازی نشان می دهد که با درنظرگرفتن قید محدودیت ماکزیمم فرکانس کلیدزنی برابر، روش DTC-SVPWM با بهره گیری از اینورتر سه سطحی ضربان شار، ضربان گشتاور و THD جریان استاتور کمتری نسبت به سه حالت دیگر دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.