تاثیر اسیدسولفوریک و کودهای زیستی بر میزان کامازولن، اسانس و ویژگی های کمی بابونه آلمانی (Matricaria chamomilla L.)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر اسیدسولفوریک و کودهای زیستی بر میزان کامازولن، اسانس و ویژگی های کمی بابونه آلمانی (Matricaria chamomilla L.) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر اسیدسولفوریک و کودهای زیستی بر میزان کامازولن، اسانس و ویژگی های کمی بابونه آلمانی (Matricaria chamomilla L.)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر اسیدسولفوریک و کودهای زیستی بر میزان کامازولن، اسانس و ویژگی های کمی بابونه آلمانی (Matricaria chamomilla L.)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر اسیدسولفوریک و کودهای زیستی بر میزان کامازولن، اسانس و ویژگی های کمی بابونه آلمانی (Matricaria chamomilla L.) :

تعداد صفحات : ۱۳

بابونه گیاهی دارویی با کاربردهای پرشمار است. برای بررسی تاثیر اسیدسولفوریک و کودهای زیستی بر بابونه آلمانی در پاییز ۱۳۹۲ آزمایشی به صورت فاکتوریل در قالب طرح بلوک های کامل تصادفی در سه تکرار در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان اجرا شد. تیمارها شامل اسید سورلفوریک (۰، ۴، ۵ و ۶ لیتر در هکتار)، کود زیستی نیتروژنی (بدون کاربرد و کاربرد) و کود زیستی فسفری (بدون کاربرد و کاربرد) بود. بهترین سطح کاربرد اسیدسولفوریک در همه صفات، ۵ لیتر در هکتار بود. بالاترین نتیجه برای صفات شامل شمار گل در مترمربع (۸۰۵)، وزن تر گل (۳۷۰۵ کیلوگرم در هکتار) و خشک گل (۷۴۱ کیلوگرم در هکتار)، شاخص برداشت (۶/۲۷ درصد)، درصد وزنی اسانس (۸۸/۰ درصد)، عملکرد اسانس (۵۰/۴ میلی لیتر در مترمربع)، ارتفاع گیاه (۱۰/۶۵ سانتی متر)، عملکرد دانه (۱۷/۱۴۷ کیلوگرم در هکتار) و درصد کامازولن اسانس (۰۶/۱۴) از کاربرد ۵ لیتر اسیدسولفوریک در هکتار افزون بر کاربرد کودهای زیستی نیتروژنی و فسفری ناشی  شد. کمترین میزان برای صفات شمار گل در مترمربع (۵۰۳)، وزن تر گل (۳۱۰۴ کیلوگرم در هکتار) و خشک گل (۶۲۰ کیلوگرم در هکتار)، درصد وزنی اسانس (۴۷/۰ درصد)، عملکرد اسانس (۰۷/۲ میلی لیتر در مترمربع)، ارتفاع گیاه (۶۰/۴۰ سانتی متر)، عملکرد دانه (۴۳/۱۲۰ کیلوگرم در هکتار) و درصد کامازولن اسانس (۶۱/۱۳) از کاربرد ۶ لیتر اسیدسولفوریک و بدون کاربرد کودهای زیستی نیتروژنی و فسفری به دست آمد. بهترین عملکرد کمی و کیفی از کاربرد ۵ لیتر اسیدسولفوریک در هکتار به همراه کودهای زیستی نیتروژنی و فسفری به دست آمد. 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.