بررسی سه بعدی گسترش آشفتگی جریان عبوری از آب شکن های مستقیم، T و L شکل در مجاری روباز با استفاده از مدل فیزیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی سه بعدی گسترش آشفتگی جریان عبوری از آب شکن های مستقیم، T و L شکل در مجاری روباز با استفاده از مدل فیزیکی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی سه بعدی گسترش آشفتگی جریان عبوری از آب شکن های مستقیم، T و L شکل در مجاری روباز با استفاده از مدل فیزیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سه بعدی گسترش آشفتگی جریان عبوری از آب شکن های مستقیم، T و L شکل در مجاری روباز با استفاده از مدل فیزیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی سه بعدی گسترش آشفتگی جریان عبوری از آب شکن های مستقیم، T و L شکل در مجاری روباز با استفاده از مدل فیزیکی :

تعداد صفحات : ۲۰

آب­شکن سازه­ای است که در شرایط مختلف بازه­ی رودخانه­ها و با هدف حفاظت از سواحل رودخانه استفاده می­شود. در این مقاله به مطالعه­ی آزمایشگاهی ساختار جریان اطراف آب­شکن­های مستقیم، T و L شکل پرداخته شده است. بدین منظور هیدرودینامیک سه­بعدی جریان اطراف این آبشکن­ها به­صورت آزمایشگاهی و در یک کانال مستقیم با بستر صاف مورد مطالعه قرار گرفت. مولفه­های سرعت جریان در سه بعد در اطراف آب­شکن­ها به­وسیله سرعت­سنج سه­بعدی ADV اندازه­گیری شد. نتایج نشان می­دهد نقطه جدایی جریان به فاصله­ی ۲ برابر طول آب­شکن­ها و در بالادست آب­شکن­ها می­باشد. حداکثر سرعت متوسط زمانی در امتداد صفحه جدایی جریان و در آبشکن مستقیم ایجاد می­شود. طول صفحه­ی برشی جریان در آب­شکن­های مستقیم، T شکل و L شکل به­ترتیب ۱۰، ۹/۹ و ۵/۹ برابر طول جان آبشکن بوده و در نتیجه با افزایش طول بال آب­شکن گستره طولی گردابه پایین دست آبشکن کاهش می­یابد. حداکثر مولفه سرعت عمودی جریان در بالادست و دماغه آب­شکن­ها شکل گرفته و شدت آن در آب­شکن مستقیم بیشتر از دو آب­شکن دیگر در این مطالعه می­باشد. همچنین حداکثر انرژی جنبشی آشفتگی (TKE) در تراز ۶/۰ Z/H=و در امتداد لایه برشی و در آب­شکن مستقیم رخ می­دهد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.