نقش عاطفه مثبت و منفی، ترس از شکست و جهت گزینی هدف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش عاطفه مثبت و منفی، ترس از شکست و جهت گزینی هدف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش عاطفه مثبت و منفی، ترس از شکست و جهت گزینی هدف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش عاطفه مثبت و منفی، ترس از شکست و جهت گزینی هدف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش عاطفه مثبت و منفی، ترس از شکست و جهت گزینی هدف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان :

تعداد صفحات : ۱۲

هدف پژوهش، بررسی نقش عاطفه مثبت و منفی، ترس از شکست و جهت گزینی هدف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان بود. ۱۲۰ دانشجوی دختر و پسر دانشگاه پیام نور واحد نورآباد در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. داده ها از طریق پرسشنامه های عاطفه مثبت و منفی (واتسون و همکاران، ۱۹۸۸)، ترس از شکست (رجبی و عباسی، ۱۳۹۰)، جهت گزینی هدف پیشرفت (الیوت و مک گریگور، ۲۰۰۱) و اهمال کاری تحصیلی (سواری، ۱۳۹۰) جمع آوری و توسط ضریب همبستگی ساده و رگرسیون چندگانه تحلیل شدند. یافته ها نشان داد که بین متغیرهای عاطفه منفی (۰۰۵/۰، ۱۹۱/۰ r=)، جهت گزینی هدف اجتناب (۰۰۵/۰، ۱۸۴/۰ r=) و ترس از شکست (۰۰۱/۰، ۲۹۳/۰ r=) رابطه مثبت و معناداری با اهمال کاری تحصیلی و بین عاطفه مثبت (۰۰۱/۰، ۳۰۲/۰–r=) و جهت گزینی هدف تسلط (۰۰۱/۰، ۳۶۰/۰-r=) رابطه منفی و معناداری با اهمال کاری تحصیلی وجود دارد؛ اما بین جهت گزینی هدف گرایش و اهمال کاری تحصیلی رابطه ای یافت نشد. همچنین نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد که متغیرهای عاطفه مثبت (۰۰۲/0P<)، جهت گزینی هدف تسلط (004/0P < /span> <) و ترس از شکست (001/0P<) در پیش بینی واریانس متغیر ملاک یعنی اهمال کاری تحصیلی نقش دارند که در این بین ترس از شکست قدرت پیش بینی کنندگی بالایی دارد. درنتیجه می توان گفت که عاطفه منفی، جهت گزینی هدف تسلط و ترس از شکست، سهم قابل توجهی در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان دارند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.