بررسی کارایی پودر و خاکستر پسماند های گلاب گیری به عنوان جاذب طبیعی در حذف رنگ راکتیو آبی ۲۹ از محیط های آبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی کارایی پودر و خاکستر پسماند های گلاب گیری به عنوان جاذب طبیعی در حذف رنگ راکتیو آبی ۲۹ از محیط های آبی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی کارایی پودر و خاکستر پسماند های گلاب گیری به عنوان جاذب طبیعی در حذف رنگ راکتیو آبی ۲۹ از محیط های آبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی کارایی پودر و خاکستر پسماند های گلاب گیری به عنوان جاذب طبیعی در حذف رنگ راکتیو آبی ۲۹ از محیط های آبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی کارایی پودر و خاکستر پسماند های گلاب گیری به عنوان جاذب طبیعی در حذف رنگ راکتیو آبی ۲۹ از محیط های آبی :

تعداد صفحات : ۱۴

زمینه و هدف:یکی از مهم ترین آلاینده­ های زیست محیطی، ترکیبات رنگی هستند که به طور کلی در صنایع نساجی، کاغذسازی، لوازم آرایشی، غذا و چرم به کار می­روند و تخلیه آنها به فاضلاب، اثرات زیان باری را به محیط زیست وارد می­کند. مطالعه حاضر با هدف تعیین کارایی خاکستر و پودر پسماند­های گلاب گیری در حذف رنگ راکتیو آبی ۲۹ از محلول های آبی انجام گرفت. مواد و روش ها: در این مطالعه تجربی، بعد از تهیه جاذب پودر و خاکستر پسماند گلاب گیری، اثر پارامترهای مختلف بهره برداری از قبیل (pH (10-3، غلظت اولیه رنگ (۲۵، ۵۰، ۱۰۰ و mg/L 300)، زمان تماس (۱۸۰-۵ دقیقه) و دوز جاذب (g/L6 -0/5) مورد مطالعه قرار گرفت. در نهایت نتایج توسط مدل­های سینتیک و ایزوترم تحلیل گردید. یافته ها: در این پژوهش زمان تعادل پودر و خاکستر پسماند گلاب گیری به ترتیب ۶۰ و min 45به دست آمد. حداکثر کارایی جاذب پودر و خاکستر به ترتیب معادل ۷۴ و ۹۱ درصد، در pH معادل ۳، زمان تماس تعادلی و دوز جاذب g/L 4 حاصل شد. مطالعات ایزوترم برای هر دو جاذب با مدل فروندلیخ مطابق بودند. معادلات سینتیکی نیز از مدل شبه درجه دوم بهتر پیروی می کردند. نتیجه گیری: پودر و خاکستر پسماندهای گلاب گیری می­توانند به عنوان یک جاذب موثر، در دسترس و ارزان قیمت در حذف آلاینده­های رنگی از محیط های آبی مورد استفاده قرار گیرند. 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.