بکارگیری هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا برای شناسایی اقدامات بهتر در کتابخانه های دانشگاهی (مطالعه موردی: کتابخانه دانشگاه کاشان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بکارگیری هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا برای شناسایی اقدامات بهتر در کتابخانه های دانشگاهی (مطالعه موردی: کتابخانه دانشگاه کاشان) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بکارگیری هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا برای شناسایی اقدامات بهتر در کتابخانه های دانشگاهی (مطالعه موردی: کتابخانه دانشگاه کاشان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بکارگیری هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا برای شناسایی اقدامات بهتر در کتابخانه های دانشگاهی (مطالعه موردی: کتابخانه دانشگاه کاشان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بکارگیری هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا برای شناسایی اقدامات بهتر در کتابخانه های دانشگاهی (مطالعه موردی: کتابخانه دانشگاه کاشان) :

تعداد صفحات : ۲۶

چکیده در محیط رقابتی امروز و ظهور رسانه های دیجیتال کتابخانه ها نیز باید ایده های جدید ارائه نمایند و انعطاف پذیری خود را حفظ کنند. در دهه های گذشته کتابخانه ها با روند ثابتی روبرو بودند، اما با ظهور خدمات دیجیتال، هزینه های بالای نگهداری اطلاعات و محدودیت بودجه کتابخانه ها، بهبود و افزایش بهره وری و تسریع تحویل کتاب با کیفیت بالا و هزینه کمتر، لزوم برنامه ریزی برای هزینه­یابی در این حوزه را بیشتر نموده است. در این زمینه بهینه­سازی سیستم مدیریت کتابخانه های عمومی و دانشگاهی به یک ضرورت تبدیل شده است. با این حال پژوهش­های کمی در این زمینه برای کتابخانه­ها انجام شده است. روش پژوهش هزینه­یابی برمبنای فعالیت زمان­گرا برای محاسبه بهای تمام شده خدمات کتابخانه، با استفاده از روش موردکاوی کتابخانه دانشکده­های مختلف دانشگاه کاشان است. به منظور گردآوری داده­ها به بررسی اسناد و مدارک حسابداری پرداخته شد. یافته های پژوهش نشان دهنده بهبود عملکرد با استفاده از هزینه­یابی زمان­گرا در کتابخانه است. براساس نتایج حاصل شده کتابخانه­های سراسر کشور می­توانند از روش هزینه­یابی برمبنای فعالیت زمان­گرا استفاده نمایند و از این روش برای دستیابی به هزینه­های واقعی و صحیح استفاده شود. همچنین از زیان های حاصل از هزینه یابی اشتباه جلوگیری و موجبات کاهش هزینه­ها و کارایی بیشتر فراهم شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.