نقشه پتانسیل احداث مراکز مستعد دفاعی در جنگل های غرب کشور- استان ایلام با استفاده از مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقشه پتانسیل احداث مراکز مستعد دفاعی در جنگل های غرب کشور- استان ایلام با استفاده از مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقشه پتانسیل احداث مراکز مستعد دفاعی در جنگل های غرب کشور- استان ایلام با استفاده از مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقشه پتانسیل احداث مراکز مستعد دفاعی در جنگل های غرب کشور- استان ایلام با استفاده از مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقشه پتانسیل احداث مراکز مستعد دفاعی در جنگل های غرب کشور- استان ایلام با استفاده از مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی :

تعداد صفحات : ۱۶

جنگل­های بلوط غرب همواره مورد توجه گروهک­های تروریستی قرار داشته است، لذا بحث مکان­یابی مراکز مستعد دفاعی با رعایت اصول پدافند غیر عامل حیاتی و ضروری است. هدف از این تحقیق، کاربرد مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در تهیه نقشه پتانسیل مراکز مستعد دفاعی و بررسی منابع در بخشی از جنگل­های تنک غرب کشور در استان ایلام است. ابتدا با استفاده از نظرات کارشناسان دفاعی، هشت لایه اطلاعاتی موثر در تعیین مراکز مستعد دفاعی (سنگ­شناسی، فاصله از مناطق شهری، فاصله از روستاها، درصد شیب، جهت شیب، طبقات ارتفاعی، فاصله از شبکه آبراهه و فاصله از جاده) انتخاب و نقشه­های مذکور در محیط ArcGIS®۹.۳ رقومی گردید. اولویت بندی عوامل موثر با استفاده از نظر کارشناسان در محیطExpert Choice  (EC2000) انجام شد. نتایج اولویت­بندی معیارها با استفاده از روش مقایسه زوجی نشان داد که عوامل فاصله از شهرها، فاصله از روستاها، فاصله از جاده­ها و سنگ­شناسی به ترتیب با وزن­های ۳۵۱/۰، ۲۲۲/۰، ۱۶۰/۰، و ۱۰۹/۰ بیشترین تاثیر و عوامل ارتفاع (۰۲۱/۰) و فاصله از شبکه آبراهه­ها (۰۳۰/۰) کم­ترین تاثیر را در مکان­یابی مراکز مستعد دفاعی منطقه مورد مطالعه داشته­اند. هم­چنین نتایج نشان داد که واحدهای زمین­شناسی دوران سنوزوئیک، فواصل ۱۵۰۰۰-۱۰۰۰۰ متری از شهرها، فواصل بیشتر از ۶۰۰۰ متری از جاده­ها، کلاس شیب ۲۰-۱۰ درصد، جهت­های جغرافیایی شرقی، طبقات ارتفاعی ۱۵۰۰-۱۰۰۰ متری، فواصل بیش از ۳۰۰۰ متر و طبقه ۵۰۰۰-۳۰۰۰ متری آبراهه­ها و جاده­ها مناسب­ترین مناطق برای تهیه نقشه پتانسیل مراکز نظامی در جنگل­های تنک غرب معرفی شده­اند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.