تاثیر اعتماد سازمانی و تعهد حرفه ای بر بهره وری نیروی انسانی در اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر اعتماد سازمانی و تعهد حرفه ای بر بهره وری نیروی انسانی در اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر اعتماد سازمانی و تعهد حرفه ای بر بهره وری نیروی انسانی در اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر اعتماد سازمانی و تعهد حرفه ای بر بهره وری نیروی انسانی در اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر اعتماد سازمانی و تعهد حرفه ای بر بهره وری نیروی انسانی در اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی :

تعداد صفحات : ۲۴

هدف: هدف این پژوهش، بررسی تاثیر اعتماد سازمانی و تعهد حرفه ای بر بهره وری نیروی انسانی در اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی بود.روش شناسی: روش تحقیق توصیفی- همبستگی بود. جامعه آماری مورد نظر در این تحقیق، کلیه کارمندان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی به تعداد ۲۱۰ نفر بودند و نمونه آماری برابر کل جامعه در نظر گرفته شد. ابزار مورد استفاده در این تحقیق پرسشنامه های اعتماد سازمانی شفیعی (۱۳۹۰)، بهره وری نیروی انسانی لایقی (۱۳۹۰) و تعهد حرفه ای می یر و همکاران (۱۹۹۳) بودند. روایی پرسشنامه ها توسط ۱۲ تن از اساتید مدیریت ورزشی مورد تایید قرار گرفت. ضریب پایایی پرسشنامه ها توسط آزمون ضریب آلفای کرونباخ تایید شد. داده ها به کمک روش های آماری همبستگی پیرسون و مدلسازی معادلات ساختاری تحلیل شد. یافته ها: نتایج نشان داد که اعتماد سازمانی بر بهره وری نیروی انسانی تاثیر مستقیم و معناداری داشته است. هم چنین تعهد حرفه ای نیز اثری مثبت و مستقیم بر بهره وری نیروی انسانی داشته است. در نهایت، کلیه شاخص های برازش مدل نشان دهنده برازش مطلوب بودند. نتیجه گیری: اگر مدیران سازمان های ورزشی در برنامه ریزی های خود، به موضوع اعتماد توجه کنند و همچنین بهبود تعهد حرفه ای کارکنان فعلی و یا جذب کارکنان با تعهد حرفه ای بالاتر را در اولویت کارهای خود قرار دهند، می توانند بهره وری را در سازمان بالا ببرند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.