ارائه مدل اثر سخت کوشی روانی بر کارآفرینی فردی با تاکید بر نقش میانجی کارآمدی درونی (مطالعه موردی: معلمان ورزش استان گلستان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل اثر سخت کوشی روانی بر کارآفرینی فردی با تاکید بر نقش میانجی کارآمدی درونی (مطالعه موردی: معلمان ورزش استان گلستان) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل اثر سخت کوشی روانی بر کارآفرینی فردی با تاکید بر نقش میانجی کارآمدی درونی (مطالعه موردی: معلمان ورزش استان گلستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل اثر سخت کوشی روانی بر کارآفرینی فردی با تاکید بر نقش میانجی کارآمدی درونی (مطالعه موردی: معلمان ورزش استان گلستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل اثر سخت کوشی روانی بر کارآفرینی فردی با تاکید بر نقش میانجی کارآمدی درونی (مطالعه موردی: معلمان ورزش استان گلستان) :

تعداد صفحات : ۲۵

هدف: هدف از این پژوهش ارائه مدل اثر سخت کوشی روانی بر کارآفرینی فردی با تاکید بر نقش میانجی کارآمدی درونی در معلمان ورزش استان گلستان بود. روش شناسی: این پژوهش از نوع توصیفی-همبستگی بوده و مبتنی بر مدلسازی معادلات ساختاری انجام شده است. جامعه آماری پژوهش شامل تمامی معلمان ورزش استان گلستان بوده که جمعیت آنان ۶۵۰ نفر برآورد شد و جهت انتخاب نمونه از روش نمونه گیری در دسترس استفاده شد. طبق مدلسازی معادلات ساختاری تعداد ۴۸۰ نفر به عنوان نمونه در نظر گرفته شد. ابزار جمع آوری اطلاعات شامل پرسشنامه های استاندارد و تعدیل شده سخت کوشی روانی افسانه پورک و همکاران (۱۳۹۳)، کارآفرینی فردی کردنائیج (۱۳۸۶) و کارآمدی درونی اصغر نژاد و همکاران (۱۳۸۵) بوده است. روایی صوری و محتوایی پرسش نامه ها توسط نه نفر از اساتید مدیریت ورزشی تایید شد . پایایی پرسش نامه ها نیز توسط آزمون آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی مورد بررسی قرار گرفت و تایید شد. آزمون سوالات پژوهش و برازش مدل مفروض آن توسط نرم افزار SMARTPLS انجام گردید. یافته ها: نتایج پژوهش نشان داد سخت کوشی روانی به صورت معنی داری کارآمدی درونی (۳۳۲/۰=) و کارآفرینی فردی (۲۸۴/۰=) معلمان ورزش را افزایش می دهد. همچنین کارآمدی درونی نیز با وزن رگرسیونی (۵۷۳/۰ =) کارآفرینی فردی معلمان ورزش را ارتقاء می-دهد. نتیجه گیری: ورزش در نظام آموزش و پرورش نیازمند منابع انسانی کارآفرینی است که علیرغم برخی محدودیت های سازمانی، مالی، مادی بتوانند با جذب منابع حامیان مالی و معنوی ، استعدادهای ورزشی مدارس را شناسایی نموده و پرورش دهند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.