بهینه سازی زمان فرآیند ارائه خدمات در بخش اورژانس با استفاده از مدل سازی ریاضی و شبیه سازی (مطالعه موردی: بیمارستان امام رضا(ع))


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهینه سازی زمان فرآیند ارائه خدمات در بخش اورژانس با استفاده از مدل سازی ریاضی و شبیه سازی (مطالعه موردی: بیمارستان امام رضا(ع)) دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهینه سازی زمان فرآیند ارائه خدمات در بخش اورژانس با استفاده از مدل سازی ریاضی و شبیه سازی (مطالعه موردی: بیمارستان امام رضا(ع))  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینه سازی زمان فرآیند ارائه خدمات در بخش اورژانس با استفاده از مدل سازی ریاضی و شبیه سازی (مطالعه موردی: بیمارستان امام رضا(ع))،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهینه سازی زمان فرآیند ارائه خدمات در بخش اورژانس با استفاده از مدل سازی ریاضی و شبیه سازی (مطالعه موردی: بیمارستان امام رضا(ع)) :

تعداد صفحات : ۳۶

افزایش هزینه ها و پایین بودن رضایت شغلی کادر پرستاری بیمارستان ها متاثر از بهره گیری از روش های سنتی و غیرعلمی در تخصیص پرستاران به شیفت ها می باشد. بخش مراقبت های اورژانس از واحدهای ویژه بیمارستانی که مطالعه و بررسی جریان بیمار از حساسیت بالایی برخوردار است. در این پژوهش ابتدا وضعیت فعلی بخش اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز توسط نرم افزار Arena 14 طراحی شده است. سپس در ادامه سه سناریو با تعداد پرستاران متفاوت، حالت فعلی این بخش را با سناریو های مطرح شده مقایسه می کند. برای بررسی هزینه ها و رضایت شغلی پرستاران در هر سناریو، یک مدل ریاضی برنامه ریزی غیر خطی عدد صحیح ارائه شده است. در این مدل، علاوه بر بهینه کردن هزینه و رضایت شغلی پرستاران، تخصیص مناسبی نیز از شیفت بندی پرستاران مدنظر قرار گرفته است. در بخش پایانی با تحلیل خروجی های هر دو مدل شبیه سازی و برنامه ریزی غیر خطی، مشخص شده است که تعداد پرستاران موجود برای این بخش کافی نبوده و باید ۶ پرستار به این بخش اضافه شوند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.