بررسی رابطه سرمایه اقتصادی و فرهنگی -نهادی با ذائقه زیبایی شناختی مخاطبان ارتباط تصویری مطالعه موردی: طراحی جلد کتاب از منظر مخاطبان در شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه سرمایه اقتصادی و فرهنگی -نهادی با ذائقه زیبایی شناختی مخاطبان ارتباط تصویری مطالعه موردی: طراحی جلد کتاب از منظر مخاطبان در شهر تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه سرمایه اقتصادی و فرهنگی -نهادی با ذائقه زیبایی شناختی مخاطبان ارتباط تصویری مطالعه موردی: طراحی جلد کتاب از منظر مخاطبان در شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه سرمایه اقتصادی و فرهنگی -نهادی با ذائقه زیبایی شناختی مخاطبان ارتباط تصویری مطالعه موردی: طراحی جلد کتاب از منظر مخاطبان در شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه سرمایه اقتصادی و فرهنگی -نهادی با ذائقه زیبایی شناختی مخاطبان ارتباط تصویری مطالعه موردی: طراحی جلد کتاب از منظر مخاطبان در شهر تهران :

تعداد صفحات : ۱۸

چکیده: جلد کتاب یکی از مهم ترین رسانه های ارتباطی است که در شمارگانی بیش از سایر تولیدات ارتباط تصویری تکثیر شده و مانند اثری هنری کاربردی، در ذائقه بصری مخاطب تاثیر می گذارد. از آن جا که مخاطبان هنر، یعنی دریافت کنندگان و مصرف کنندگان آن، در روند شکل گیری و استقبال از آثار هنری نقش اساسی دارند، لزوم شناخت کیفیت ذائقه و معیارهای زیبایی شناسی مخاطبان در انتخاب محصول، ضرورت می یابد. بخشی از پژوهش حاضر به بررسی رابطه سرمایه فرهنگی نهادی و سرمایه اقتصادی مخاطبان، با ذائقه زیبایی شناختی آنان در زمینه طراحی جلد کتاب اختصاص یافته است. ادبیات نظری این بخش بر مبنای تعریف سرمایه فرهنگی نهادی و سازمان یافته از سوی پیر بوردیو، چیده شده است. این پژوهش به طرح و پاسخ گویی به این پرسش می پردازد: ارتباط ذائقه بصری مخاطبان طرح جلد با شاخص های سرمایه فرهنگی نهادی و سرمایه اقتصادی آنان چگونه است در ادامه رویکرد مخاطبان نسبت به رسانه هنری طرح جلد کتاب را بررسی می کند. روش انجام پژوهش، توصیفی تحلیلی، و شیوه گردآوری اطلاعات کتابخانه ای و میدانی است. یافته های پژوهش حاکی از آن است که بیشتر مخاطبان، فارغ از سطوح متفاوت تحصیلات و درآمد، طرح جلدهایی متناسب با معیارهای ارائه شده در زیبایی شناختی ناب را در اولویت انتخابی خود قرار می دهند. به نظر می رسد با نفوذ و گسترش رسانه ها و افزایش نسبی بهره مندی از آموزش عمومی، توان هنری مخاطبان نیز افزایش یافته است. بنابراین اگر طرح جلدی واجد ضوابط زیبایی و متناسب با محتوای کتاب طراحی گردد، مخاطب فارغ از تفاوت چشمگیر در بهره مندی از سرمایه فرهنگی و اقتصادی، آن را انتخاب خواهد کرد. 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.