میزان اثربخشی برنامههای مذهبی شبکه یک تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ایام خاص (ماه مبارک رمضان) با تاکید بر دیدگاه دانشجویان ارشد ارتباطات واحد تهران مرکزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 میزان اثربخشی برنامههای مذهبی شبکه یک تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ایام خاص (ماه مبارک رمضان) با تاکید بر دیدگاه دانشجویان ارشد ارتباطات واحد تهران مرکزی دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد میزان اثربخشی برنامههای مذهبی شبکه یک تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ایام خاص (ماه مبارک رمضان) با تاکید بر دیدگاه دانشجویان ارشد ارتباطات واحد تهران مرکزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی میزان اثربخشی برنامههای مذهبی شبکه یک تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ایام خاص (ماه مبارک رمضان) با تاکید بر دیدگاه دانشجویان ارشد ارتباطات واحد تهران مرکزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن میزان اثربخشی برنامههای مذهبی شبکه یک تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ایام خاص (ماه مبارک رمضان) با تاکید بر دیدگاه دانشجویان ارشد ارتباطات واحد تهران مرکزی :

تعداد صفحات : ۳۰

با وجود آن که سی و چند سال از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز می گذرد هنوز هم بسیاری از افراد جامعه ایران که یک جامعه مذهبی است معلومات و آگاهی اندکی از اسلام دارند و این مساله باعث می شود تا وظیفه رسانه های همگانی و به طور اخص تلویزیون اهمیت بیشتری پیدا کند. اما نکته اساسی این است که  نمی توان از این وسایل مانند سیستم های ارتباطی پیشین استفاده نمود و باید برای استفاده از این وسایل دانش جدید را آموخت تا پیام های ارتباطی دینی بیشترین تاثیر را بر مخاطبان داشته باشد. بر این اساس یکی از سوالات قابل طرح در این زمینه این است که تلویزیون تا چه حد در ارایه پیام های مذهبی در قالب های جدید (فیلم، سریال، نمایش و …) و سنتی موفق بوده است چرا بعضی از برنامه های دینی در ارایه پیام خود موفق نبوده اند و این که چرا برخی از برنامه های مذهبی جاذبه ای برای مخاطبان پیدا نمی کنند دلایل توجه و عدم توجه مخاطبان به این برنامه های مذهبی چیست و این که تلویزیون تا چه اندازه توانسته نیاز مذهبی مخاطبان خود را برطرف سازد و در اثربخشی و جذب مخاطبان موفق عمل نماید در این پژوهش که به روش پیمایشی و با ابزار پرسش نامه انجام شده میزان اثربخشی برنامه های مذهبی شبکه یک تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ایام خاص (ماه مبارک رمضان) از دیدگاه دانشجویان ارشد ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی مورد بررسی قرار گرفته است. تجزیه و تحلیل اطلاعات بر اساس فراوانی داده ها و ضریب همبستگی پیرسون انجام شده است و نتایج به دست آمده بیانگر این است که تلویزیون می تواند به گونه ای غیرمستقیم و با توجه به واقعیات و ساده گویی و به دور از افراط و تفریط و با مدد گرفتن از نظرات علمای آگاه و خبرگان فن و ارایه الگوهای مناسب مذهبی تولیدات رسانه ای متناسب با نیازها و علایق مخاطبان ارایه نمایند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.