مقایسه نقش نخبگان در فرایند توسعه اقتصادی ایران و مالزی با تاکید بر نظریه آدریان لفت ویچ (دوره ماهاتیر محمد و محمد خاتمی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه نقش نخبگان در فرایند توسعه اقتصادی ایران و مالزی با تاکید بر نظریه آدریان لفت ویچ (دوره ماهاتیر محمد و محمد خاتمی) دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه نقش نخبگان در فرایند توسعه اقتصادی ایران و مالزی با تاکید بر نظریه آدریان لفت ویچ (دوره ماهاتیر محمد و محمد خاتمی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه نقش نخبگان در فرایند توسعه اقتصادی ایران و مالزی با تاکید بر نظریه آدریان لفت ویچ (دوره ماهاتیر محمد و محمد خاتمی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه نقش نخبگان در فرایند توسعه اقتصادی ایران و مالزی با تاکید بر نظریه آدریان لفت ویچ (دوره ماهاتیر محمد و محمد خاتمی) :

تعداد صفحات : ۴۱

هدف پژوهش حاضر بررسی تطبیقی عملکرد اقتصادی دولت ماهاتیر محمد در مالزی و سیدمحمد خاتمی در جمهوری اسلامی ایران براساس نظریه آدریان لفت ویچ مبنی بر نقش ساختار سیاسی و دولت در رشد و توسعه اقتصادی کشورها است. روش این پژوهش، مطالعه کتابخانه ای و از نوع توصیفی – تحلیلی است. با توجه به نقاط مشترک در اندیشه سید محمد خاتمی و ماهاتیر محمد پیرامون توسعه اقتصادی، در این پژوهش دلایل عملکرد ضعیف تر محمد خاتمی نسبت به همتای خود در مالزی بررسی شد. یافته ها حاکی از آن است که با وجود دیدگاه های اقتصادی مشابه خاتمی و ماهاتیر محمد، به دلیل عدم اقتدار و قدرت رییس جمهور در تعیین سیاست های اقتصادی کشور ایران، خاتمی نتوانست برنامه های اقتصادی خود را به طور کامل اجرا کند. در حالی که ساختار سیاسی و تبعیت سایر نهادهای سیاسی مالزی از ماهاتیر محمد باعث شد تا او، مالزی را به سمت توسعه اقتصادی با به کارگیری برنامه های اقتصادی خود سوق دهد. بنابراین، توسعه اقتصادی ایران، مستلزم اجماع ملی و حمایت از سیاست های اقتصادی تعیین شده می باشد. در مجموع باید گفت، توسعه اقتصادی نیازمند محیطی آرام و کم تنش، انسجام درونی نخبگان جامعه، تکثرگرایی سیاسی و مذهبی، ثبات سیاسی، و فرهنگ تلاش جمعی است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.