مسیریابی چند هدفه خطوط انتقال نیرو بر مبنای معیارهای زیست­ محیطی، دسترسی و اقتصادی مطالعه موردی: شهرستان ساری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مسیریابی چند هدفه خطوط انتقال نیرو بر مبنای معیارهای زیست­ محیطی، دسترسی و اقتصادی مطالعه موردی: شهرستان ساری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مسیریابی چند هدفه خطوط انتقال نیرو بر مبنای معیارهای زیست­ محیطی، دسترسی و اقتصادی مطالعه موردی: شهرستان ساری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مسیریابی چند هدفه خطوط انتقال نیرو بر مبنای معیارهای زیست­ محیطی، دسترسی و اقتصادی مطالعه موردی: شهرستان ساری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مسیریابی چند هدفه خطوط انتقال نیرو بر مبنای معیارهای زیست­ محیطی، دسترسی و اقتصادی مطالعه موردی: شهرستان ساری :

تعداد صفحات : ۱۸

درمساله مسیریابی خطوط انتقال نیرو عوامل فنی،اقتصادی،زیست­ محیطی واجتماعی متعددی دخیل هستند تا بتوان مسیربهینه ­ای را برای انتقال انرژی طراحی نمود. عوامل مذکور گاهی تاثیرهم­ راستا وفزاینده داشته ودرمواردی دارای تاثیرغیرهم راستا وحتی خلاف جهت هستند. مسیرخط انتقال نیرو،افزون بر اینکه برروی هزینه ­های نصب،راه­ اندازی ونگهداری آن  تاثیرمی ­گذارد، درمیزان تاثیرات منفی آن بر روی محیط­ زیست نیز نقش دارد. بنابراین تعیین مسیر مناسب برای خطوط انتقال نیرو که متناسب با نیازهاو اهداف پروژه بوده و نقش عامل تاثیرگذار را به درستی درنظرگیرد، بسیارمهم است.در این تحقیق عوامل و معیارهای تاثیرگذار در مسیریابی خطوط انتقال نیرو در قالب سه هدف اقتصادی، دسترسی ونگهداری خطوط انتقال و تاثیرات سوءزیست­ محیطی مورد بررسی قرار گرفته است. به ­منظور وزن دهی به عوامل و نیز ترکیب آن­ها، با توجه به ویژگی­ های هرعامل،از روش ­هایFAHPو ترکیب خطی وزن ­دار (WLC) استفاده شده است. در نهایت برای تعیین مسیر مناسب با توجه به چندهدفه بودن مساله، از الگوریتم ژنتیک با رتبه ­ بندی نامغلوب-۲ (NSGA-II) که از محبوب ترین و کارآمدترین روش ­های تکاملی می­ باشد، به عنوان یک روش تصمیم ­گیری چندمعیاره تکاملی بهره گرفته شده است.مدل مذکور برای مسیریابی خطوط انتقال ۶۳ کیلوولت بین دوپست برق شهید سلمانی و کیاسر درشهرستان ساری مورد استفاده قرارگرفت. نتایج ارزیابی توانایی روش پیشنهادی در بهینه ­سازی توابع هدف با بهبود میانگین ۴۴ درصدی مقادیر توابع هدف و کاهش حدود ۶ کیلومتر از طول مسیر در مقایسه با مسیر موجود را نشان می­ دهد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.