کاربرد روش های کوپراس و آنتروپی شانون در اولویت بندی و انتخاب پروژه های تحقیق و توسعه (مطالعه موردی: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاربرد روش های کوپراس و آنتروپی شانون در اولویت بندی و انتخاب پروژه های تحقیق و توسعه (مطالعه موردی: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاربرد روش های کوپراس و آنتروپی شانون در اولویت بندی و انتخاب پروژه های تحقیق و توسعه (مطالعه موردی: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربرد روش های کوپراس و آنتروپی شانون در اولویت بندی و انتخاب پروژه های تحقیق و توسعه (مطالعه موردی: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاربرد روش های کوپراس و آنتروپی شانون در اولویت بندی و انتخاب پروژه های تحقیق و توسعه (مطالعه موردی: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس) :

تعداد صفحات : ۲۰

اولویت بندی و انتخاب مناسب پروژه های تحقیق و توسعه R&D در سازمان های تحقیقاتی پروژه محور به دلیل محدودیت منابع ضروری است. هدف پژوهش حاضر اولویت بندی پروژه های بخش تحقیقاتی فنی و مهندسی کشاورزی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس است. پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و براساس ماهیت توصیفی پیمایش است و اطلاعات به روش کتابخانه ای میدانی گردآوری شده اند. پژوهش در سال ۱۳۹۷ انجام شده است. در ابتدا شاخص های مناسب جهت ارزیابی پروژه ها با مطالعه ادبیات و مصاحبه با خبرگان شناسایی شدند، سپس پنج پروژه تحقیقاتی انتخاب گردید که هر پروژه براساس شاخ ها توسط کارشناس مربوط ارزیابی شد. وزن شاخص ها با روش آنتروپی شانون محاسبه گردید و پروژه های تحقیقاتی با استفاده از روش کوپراس COPRAS اولویت بندی شدند. با توجه به نتایج به دست آمده، شاخص های بودجه پروژه ، ریسک زمان و موفقیت پروژه در جذب سرمایه گذار و منابع مهم ترین شاخص ها می باشند و پروژه ها P2,P1,P4 به ترتیب دارای اولویت اول تا سوم هستند. نتایج پژوهش می تواند منجر به انتخاب پروژه هایی گردد که بیشتین بازدهی و سود را برای سازمان به همراه دارند و از هدر رفتن منابع سازمان جلوگیری شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.