واکاوی نسبت هویت سرزمینی و عناصر مشروعیت بخش اجتماعی در اندیشه صفویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 واکاوی نسبت هویت سرزمینی و عناصر مشروعیت بخش اجتماعی در اندیشه صفویان دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد واکاوی نسبت هویت سرزمینی و عناصر مشروعیت بخش اجتماعی در اندیشه صفویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی واکاوی نسبت هویت سرزمینی و عناصر مشروعیت بخش اجتماعی در اندیشه صفویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن واکاوی نسبت هویت سرزمینی و عناصر مشروعیت بخش اجتماعی در اندیشه صفویان :

تعداد صفحات : ۳۰

این مقاله درباره هویت سرزمینى در جایگاه یکى از مولفه های هویتى ایرانیان بحثمى کند؛ از این رو، وزن و جایگاه سرزمین در منظومه فکری و هستى اجتماعى انسان ازیک سو نقش و اهمیت سرزمین در هستى اجتماعى و هویت جمعى ایرانیان از دیگر سوبررسى مى شود.سخن درباره اندیشه سیاسى صفویان و عناصر این اندیشه و چگونگى به خدمت گیری وسازگاری این عناصر برای احیا و تقویت یکى از مولفه های هویتى ایرانیان (سرزمین)؛همچنین چگونگى بهره برداری صفویان از کارکرد این عناصر برای مشروعیت بخشى بهحاکمیت خود، جنبه دیگری از مباحث این مقاله است.رویکرد این مقاله به هویت، نه سراپا، ایستا و بدون تغییر و نه سیال است که نتایج آنها بهترتیب به سنگوارگى هویتى و پدیده ای برساخته گفتمان و قدرت بینجامد؛ بلکه هویت دراین رویکرد از یک سو به پایداری و رسوب یافتگى بعضى از عناصر و ویژگى ها درفرهنگ ملت ها و از سوی دیگر به پویایى و تحول آنها باور دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.